دسته‌بندی نشدهکمربند

نقش کمربندها در جذابیت استایل شما

0

 

کمربند مردانه  جز اکسسوری های مهم و کلیدی است. کمربند جز اکسسوری های مهمی است که در تقسیم بندی هیکل شما بسیار تاثیرگذار است. از آنجایی که کمربند ها انواع مختلفی دارند و از طرفی هم در استایل شما بسیار تاثیر گذار است باید در انتخاب آن دقت کنید. شاید برای شما سوالی پیش بیاید که چگونه یک کمربند مناسب انتخاب کنیم؟ نوع سگک کمربند چگونه باید باشد؟ سایز کمربند مردانه شما باید چگونه باشد.

 کمربند چرم

یکی از بنیان گذاران برند لوکس ایتالیایی می گوید : هنگامی که صحبت از کیفیت کمربندها می شود شما باید دو فاکتور را مورد توجه قرار دهید : یکی جنس کمربند و دیگری دوخت آن مهم است.

جنس کمربند های چرم بسیار با دوام تر هستند.

ست کمربند و کفش مردانه

ست کمربند و کفش :

مهم ترین اصل برای خوشتیپ تر دیده شدن شما این است که همیشه جنس و رنگ کمربند خود را با کفش خود ست کنید. اینگونه کمربند شما نیز بیشتر به چشم می آید.

عرض کمربند :

همیشه دقت کنید کمربندهای باریک را کمتر استفاده کنید و آن ها را کنار بگذارید. مناسب ترین عرض برای کمربندها بین یک تا یک و نیم اینچ است. این سایز معمولا سایزی استاندارد و مناسب برای هر شلوار شما به حساب می آید. عرض کمربند شما همیشه باید استاندارد باشد و پهن بودن زیادی از حد کمربند ها جلوه قشنگی نخواهد داشت.

سگگ کمربند مردانه

جنس سگک کمربند :

جنس سگک های کمربندها معمولا سه نوع هستند : نقره ای، طلایی و مسی

برای اینکه استایل شما با یکدیگر هماهنگ باشد و شما استایل خوش تیپ تری داشته باشید بهتر است سگک کمربند خود را با دیگر اکسسوری فلزی برای مثال بند فلزی ساعت ، دکمه سرآستین و سنجاقک کراوات خود ست کنید.

جالب است بخوانید  کفش مناسب با استایل های رسمی کت و شلواری آقایان

 

کمربند متناسب با موقعیت شما

انتخاب یک کمربند بسته به نوع موقعیت شما متفاوت خواهد بود بنابراین قبل از خرید و انتخاب کمربند خود دقت کنید کمربند خود را برای چه استایلی می خواهید ست کنید.

برای مثال کمربندهای مشکی و قهوه ای تیره و یا آبی برای کسانی مناسبت دارد که کار اداری دارند و باید کت و شلوار بپوشند به عبارتی می خواهند استایل رسمی داشته باشند. اما کمربند های بافت و چرم برای استایل معمولی و غیر رسمی شما بسیار مناسب و راحت تر است.

جنس کمربند

بسیاری از ما تا صحبت از جنس کمربند می شود سریعا کمربند های چرم در ذهنمان نقش می بندد اما باید بگویم کمربند ها علاوه بر چرم جنس های دیگری نیز دارند. برای مثال کمربندهای پنبه و بافت برای استایل های تابستانی و کژوال گزینه بسیار مناسبی است.

انتخاب سایز کمربند

سایز کمربند ها باید به گونه ای باشد که نوک کمربند به راحتی از پل اول شلوار عبور کرده و به پل بعدی برسد. برای سوراخ کردن کمربندها نباید از یک چاقو کمک بگیرید زیرا آن ها سانت گرفته شده و متناسب سوراخ شده اند.

برخی از برندها کمریندهای خود را مثل سایز لباس ها سایزبندی کرده اند. که آن ها را با سایز ها S، M، L، XL اندازه‌گیری می‌کنند، مثلا دور کمر ۳۴ “-۳۶”. این نوع سایزبندی ها بهترین و درست ترین روش سایزبندی برای کمربندها هستند.

انواع کمربندها چیست و کی و کجا از آن ها استفاده کنیم؟

در حالت کلی کمربندهای به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند : کمربند های رسمی و کمربندهای غیر رسمی یا معمولی .

جالب است بخوانید  بررسی کفش های اسپرت پاییزی

کمربند های رسمی کمربندهایی هستند که به پهنای انگشست شستتان باشد.

اگر پهنای کمربند ها از انگشت شستتان پهن تر باشد جز کمربند های غیر رسمی است.

اما اگر برای شما تشخیص از این روش سخت است شما حتی از روی ظاهر آن نیز می توانید تشخیص دهید.

 

کمربند چرمی کژوال

یکی از بهترین گزینه ها کمربند های کژوال چرمی هستند آن ها بهترین انتخاب برای تابستان هستند. این مدل را می توانید با یک تی شرت ست کنید. برای اینکه استایل شما بیشتر به چشم بیاید از یک کمربند چرم مات و یا جیر نرم به جای چرم براق استفاده کنید.

کمربند بافته شده

خیلی از آقایان تا اسم کمربندهای بافته شده می آید کمربندهای بافت پسر بچه ها در ذهنشان نقش می بندد اما باید بگویم این مدل از کمربند ها بهترین گزینه برای فصل تابستان هستند. همچنین این مدل از کمربند ها با کت وشلوار به شما استایلی کلاسیک می بخشد.

کمربندهای پارچه ای

این مدل از کمربند ها معمولا مناسب بزرگسالان نیست. اما در یک شرایطی مناسب آن ها نیز است، آن هم این است که لرد می گوید : کمربند پارچه‌ای با شورت و شلوار بافت‌دار انتخاب مناسبی است.

کمربند چرمی دو رو Dunhill :

این کمربند دارای دو رو با دو رنگ متفاوت است. یعنی برای مثال یک سمت آن رنگ مشکی است و یک روی دیگر قهوه ای است.

این نوع کمربند چرمش توسط خیاطش به ایتالیا برده می شود و با دقت با دوختی فوق العاده بی نظیر دوخته می شود.

کمربند Alexander Mcqueen با سگک اسکلتی :

این نوع از کمربند ها بیشتر سلیقه بسیاری از علاقه مندان به مد و موسیقی می باشد.

جالب است بخوانید  جذاب ترین مجری صدا و سیما چگونه لباس میپوشد؟

سگک این مدل از کمربند ها از جنس نقره ساخته شده است. طرح سگک این کمربند اسکلیتی است که بر روی آن قرار گرفته است. این طرح باعث دو برابر شدن جذابیت آن شده است.

این کمربند را می توانید با یک پیراهن دکمه دار و با شلواری چسبان بپوشید.

 

کمربند چرمی Bottega Veneta :

این کمربند به استایل شما ظاهری کلاسیک می بخشد و برای اینکه به استایل خود ظاهری کلاسیک و نیمه رسمی بدهید گزینه مناسبی است. این مدل از کمربند ها انتخاب خوبی برای استایل شما در محیط کاریتان است. برای تشخیص اصل بودن این کمربند باید بر روی آن لیبل میلان داشته باشد.

باید و نباید کلی خرید یک کمربند

اگر کمربندی می خواهید که در استایل شما هماهنگی ایجاد کند بهتر است از کمربند های طرح دار رنگی را کنار بگذارید.

هرگز از کمربند های پر پیچ و تاپ با جزئیات فلزی را انتخاب نکنید .

کمربند خود را همیشه با توجه به اکسسوری های دیگر خود ( ساعت و …. ) خود انتخاب کنید.

 

 

 

کدام پیراهن برای شما مناسب تر است؟ رسمی یا کژوال!!!

مقاله قبلی

۵ اشتباه رایج آقایان در انتخاب و خرید شلوار مردانه

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *