پیراهن مردانهمد و پوشاک

پیراهن مردانه و روش های انتخاب آن

0
پیراهن سرمه ای نوین روز

 پیراهن مردانه در کمد آقایان نقش به سزایی دارد و می توان گفت هر آقایی به راحتی ده تا پیراهن مردانه را در کمد لباس های خود دارد. اما چگونه این پیراهن های مردانه را برای خود انتخاب کنیم و بخریم ؟ این سوالی است که شاید ذهن ۹۰ درصد آقایان را حین خرید درگیر می کند.

همیشه در خرید پیراهن مردانه آقایان باید به این نکته توجه کنند که پیراهنی را خریداری کنند که اندازه آن ها باشد زیرا این باعث می شود تا همیشه ظاهر آقایان مرتب باشد و همیشه جز آقایان خوش استایل باشند.

اما اگر شما از پیراهن مردانه ای استفاده کنید که برای شما بزرگ است هر چقدر هم که این پیراهن را خوش دوخت دوخته باشند بازهم برای شما استایلی خوب به ارمغان نمی آورد و در کلیت استایل و ظاهر شما نقص به وجود می آورد. همیشه به یاد داشته باشید تناسب تاثیرگزارترین عامل در استایل شما است .

پیراهن نوین روز

پیراهن های مردانه و انتخاب آن ها :

پیراهن های کلاسیک بهترین گزینه برای آقایان راحت طلب :

پیراهن های کلاسیک جز آن دسته از پیراهن های مردانه سنتی به حساب می آیند. معمولا دوخت این پیراهن ها گشاد و راحت است. به همین دلیل این پیراهن های مردانه بهترین انتخاب برای راحت طلب هاست. این پیراهن های مردانه همچنین برای آقایانی که دارای شکم های بزرگ هستند نیز مناسب است.

پیراهن های مردانه کلاسیک می توانند جز پیراهن های مردانه ای باشند که می توان آن ها در زیر کت پوشید.

در پوشیدن پیراهن های کلاسیک گشاد و راحت به نکته توجه کنید که هرگز این پیراهن ها را همراه شلوارهای تنگ نپوشید چرا که در استایل مردانه شما یک نامتوازنی نامناسبی به وجود می آورد.

جالب است بخوانید  پیراهن های مردانه و هر آنچه لازم است بدانید!!!

پیراهن کژوال نوین روز

پیراهن های اندامی برای آقایانی که خوش اندام هستند :

پیراهن های اندامی مناسب آقایانی است که دارای اندام های فیت هستند. پیراهن های اندامی به دلیل فیت بودن کمی برای شما تنگ هستند و راحتی پیراهن های مردانه کلاسیک را ندارند. این تنگ بودن باعث می شود در روز برای کارهای روزمره شما کمی سخت باشند اما آن ها باعث خوش استایلی شما می شوند زیرا در بدن شما پارچه اضافی چین نمی خورد و باعث می شود استایل شما جذابیت بیشتری داشته باشد و ظاهر استایل شما خراب نشود.

پیراهن های اندامی به دلیل دوختی که دارند بر تن می نشینند و بسیار تنگ هم نیستند آن ها فقط بر بدن شما کاملا فیت هستند پس لطفا فقط توجه داشته باشید آقایانی که دارای اندام مناسبی هستند به سراغ این پیراهن ها بروند.

پیراهن صورتی راه راه مردانه نوین روز

پیراهن های جذب ( فوق اندامی ) :

این پیراهن ها از نامشان پیداست آن ها بسیار بسیار تنگ هستند. معمولا آقایان جوان به دنبال این پیراهن ها هستند زیرا اکثر آن ها معتقدند که پیراهن هر چه تنگ تر باشد در بدن بهتر است. این پیراهن ها در بدن از روی تنگی چروک های زیادی را به وجود می آورد که برای خیلی ها این استایل جذاب است.

همانگونه که گفته شد این مدل از پیراهن های مردانه بسیار جذب هستند و ممکن است حرکت شما را تا حد زیادی محدود کنند به همین دلیل اگر جز آقایانی هستید که راحتی را بیشتر دوست دارید توصیه می شود هرگز این پیراهن ها را نخرید.

جزئیاتی درباره پیراهن های مردانه و تاثیر آن ها بر استایل :

بهتر است شما همیشه یک سری جزئیات کلی را همیشه درباره پیراهن های مردانه را بدانید و به این جزئیات توجه کنید.

جالب است بخوانید  شلوار مردانه جین را در فصل گرما چگونه ست کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید جلوی پیراهن های مردانه نکات مهمی را به دنبال دارد. همیشه سعی کنید از پیراهن های کلاسیکی استفاده کنید جلوی آن ها ساده است. بسیاری از پیراهن های کلاسیک در جلوی خود دارای یک جیب کوچک هستند اما آقایان توجه کنند که داشتن جیب برای پیراهن از حالت رسمی یک پیراهن می کاهد.

اما اگر شما از پیراهن های کلاسیک خود در محیط کاری استفاده می کنید و گاهی نیاز دارید که پیراهن شما دارای جیب باشد تا بتوانید خودکار و یا آیتم های دیگر را درون آن بگذارید استفاده از این پیراهن ها عیبی ندارد.

اما توجه کنید اگر می خواهید یک استایل رسمی داشته باشید به هیچ عنوان از پیراهن های دو جیب استفاده نکنید. پیراهن های دو جیب کاملا غیر رسمی هستند.

پیراهن اندامی نوین روز

انواع جا دکمه ها و تاثیر آن بر انتخاب یک پیراهن مردانه :

جا دکمه ها معمولا بر روی نوار جلویی پیراهن ها قرار گرفته اند و انواع مختلفی دارند. این جا دکمه ها یکی از جزئیاتیست که باید در انتخاب یک پیراهن مردانه به آن توجه شود .

جا دکمه های سنتی که به آن ها جا دکمه های آمریکایی نیز می گویند از رایج ترین نمونه های جا دکمه پیراهن های مردانه است. در این مدل یک تکه پارچه که مجزا از پیراهن دوخته شده است بر روی جلوی پیراهن ها دوخته می شود که جا دکمه ها بر روی آن هستند. در این مدل به دلیل داشتن تقارن که در پیراهن مردانه ایجاد می شود باعث می شود شما خوش استایل تر ظاهر شوید.

جالب است بخوانید  چرا کفش مشکی و قهوه ای انتخاب اول مردان است؟

جا دکمه های فرانسوی جز آن دسته از جا دکمه هایی است که محبوب استایل های مدرن است. این مدل جز مدل های رسمی به حساب نمی آید. اما به عنوان یک پیراهن کلاسیک می توانید از این مدل نیز استفاده کنید.

جا دکمه ۳/۴ که کمی فاصله ی آن ها بلندتر است و در پیراهن ها تا پایین باز نمی شوند باعث می شود پیراهن ها از حالت کلاسیک خارج شده و جز پیراهن های راحتی محسوب شوند.

همان گونه که در مطالب بالا دیدید جا دکمه ها باعث می شوند که نقش پیراهن ها عوض شوند.

اگر آقایان به دنبال پیراهن هایی برای موقعیت های رسمی خود هستند باید پیراهن های تاکسیدو را انتخاب کنند. پیراهن های تاکسیدو کاملا رسمی هستند. پلیسه های جلوی این پیراهن که گاهی جداشونده و گاهی در بعضی از مدل ها ثابت هستند باعث می شوند همیشه این پیراهن جز پیراهن های رسمی محسوب شوند و به هیچ وجه نمی توان این پیراهن را غیررسمی دانست.

 

 

کفش رسمی را در استایل رسمی این گونه ست کنید!

مقاله قبلی

گیره کراوات و هر آنچه که باید بدانید!!!

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *