استایلمد و پوشاک

بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

0

امین حیایی بازیگر بسیار معروف سینما ایران از سال های خیلی دور در سینما بازی می کند و طرفداران زیادی دارد. امین حیایی یک جنتلمن واقعا خوشتیپ نسبتا به سن خود به حساب می آید. و استایل های بسیار شیک امین حیایی در عصر جدید به عنوان جدیدترین حضور او در تلویزیون نظرات بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

استایل های امین حیایی به گونه ای نیست که بگویید او همیشه کت و شلوار می پوشد و حتما استایل رسمی دارد و یا همیشه هم استایل های اسپرت با شلوار و تی شرت نمی زند. او همیشه برای خود تنوع ایجاد می کند و در خیلی از شبکه های اجتماعی هم گفته شده است که بیشتر استایل های جوان می زند تا با دارا حیایی تنها پسرش ست باشد.

اما امین حیایی در بسیاری از مهمانی ها و مجالس تقدیر و تشکر و حضور در جلسات از استایل های کلاسیک و رسمی و از کت و شلوارها استفاده می کند، اما در مواقع دیگر اکثرا استایل اسپرت دارد.

اما در این مقاله می خواهیم استایل امین حیایی را از اسپرت و کلاسیک بررسی کنیم و ببینیم که در چه مراسمی از استایل رسمی استفاده کرده است و چه موقع از استایل های اسپرت استفاده کرده است؟

تیپ امین حیایی نوین روز

امین حیایی در جشن حافظ :

امین حیایی در جشن حافظ که با همسر خود هم ظاهر شد از استایل نیمه رسمی استفاده کرده بود. امین حیایی در جشنواره حافظ یک استایل فوق العاده داشت که توجه همه را به خود جذب کرد این استایل آن قدر جذاب بود که همه در عجب بودند. امین حیایی در جسن حافظ از یک کت طوسی بسیار زیبا استفاده کرده بود و همچنین بر زیر کت خود از یک پیراهن مشکی استفاده کرده بود که استایل او را بسیار جذاب تر کرده بود. این حیایی در این استایل آنقدر هارمونی رنگ ها را به خوبی استفاده کرده بود جذابیت استایلش دو برابر شده بود. او به خوبی میدانسته که دو رنگ طوسی و مشکی یک استایل فوق العاده به او می بخشد. اومین حیایی با این استایل بسیار زیبا از یک شلوار مشکی ساده نیز استفاده کرده است.

جالب است بخوانید  گیره کراوات و هر آنچه که باید بدانید!!!

امین حیایی همیشه عادت دارد که از یک اکسسوری مهم که آن هم عینک آفتابی است استفاده کند. امین حیایی همیشه در استایل های کت و شلواری و هم در استایل های اسپرت شلوار و تی شرت خود از عینک آفتابی استفاده می کند که معمولا هم مارک ریبن است فقط مدل هایش فرق می کند.

امین حیایی همچنین در استایل رسمی جشنواره حافظ در تمامی عکس های خود آستین کت اش بالا است و از یک دستبند متناسب با استایل طوسی خود استفاده کرده است.

استایل امین حیایی نوین روز

استایل اسپرت و ورزشی امین حیایی در پیست اسکی :

یکی از جدیدترین عکس هایی که از امین حیایی در صفحه شخصی پسرش دارا حیایی گذاشته شده است استایل امین در پیست اسکی است. استایل او در این عکس با پسرش ست است و از یک استایل اسپرت ورزشی ارتشی استفاده کرده اند.

استایل اسپرت امین حیایی در حالت کلی :

اگر بخواهیم استایل امین حیایی را به طور کلی بسنجیم می بینید که امین حیایی معمولا در استایل های اسپرت خود از شلوارهای جین استفاده می کند و در برخی از استایل های او شلوار کتان را نیز می بینید. اما امین در استایل خود معمولا از تی شرت های ساده استفاده می کند و بیشتر هم که به استایل اسپرت او نگاه کنید از رنگ طوسی خوشش می آید.

اما استایل اسپرت امین در روزهای سرد پاییز و زمستان به این گونه است که معمولا از شلوارهای جین و کتان استفاده می کند اما بیشتر مواقع از یقه اسکی برای استایل خود بهره می برد. او همیشه از نیم بوت های اسپرت استفاده می کند که باعث جذاب شدن استایل او می شود. امین حیایی در روزهای سرد از کت های تک و کاپشن های چرمی اسپرت نیز استفاده می کند.

جالب است بخوانید  4کفش رسمی مردانه برتر

و طبق همیشه از عینک های ریبن معروفش نیز به عنوان اکسسوری استفاده می کند.

استایل کلاسیک امین حیایی در حالت کلی :

امین حیایی در بسیاری از جشن ها و نشست ها از استایل های رسمی استفاده می کند. او گاهی از کت و شلوار استفاده می کند. ولی در اکثر اوقات از استایل هایی با کت و جلیقه  استفاده می کند. رنگ استایل های کلاسیک امین حیایی معمولا سورمه ای با پیراهن های آبی روشن است. می توان گفت امین در این مورد هم هوشمندانه انتخاب رنگ می کند.

برای مثال استایل امین حیایی در نشت عصر جدید کامل بیان گر مطالب بالا است. امین در استایل خود در نشست عصر جدید از یک دست کت و شلوار به همراه جلیقه و پیراهن آبی کمرنگ بر تن داشت.

اما امین در مواقعی که می خواهد در زمستان از استایل کلاسیک استفاده کند برای خود از کت ها بلند و یا بارانی های بلند استفاده می کند. همچنین امین حیایی در یکی از این استایل ها کراوات بلند آبی رنگی هم زده است.

امین حیایی نوین روز

نتیجه گیری :

امین حیایی همیشه از یک استایل اسپرت و یا یک استایل کلاسیک استفاده نمی کند و متنوع لباس می پوشد. اما چیزی در استایل امین حیایی به وفور دیده می شود که باعث میشود امین استایل هایش چه با کت و شلوار و یا چه با شلوارهای تک و پیراهن و تی شرت همیشه جذاب است. امین معمولا از رنگ های کلاسیک برای خود استفاده می کند شاید هم به این دلیل است که نمی خواهد ریسک کند.

جالب است بخوانید  انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

او در اکثر مواقع از استایل هایی با رنگ های آبی ، سرمه ای ، سفید و مشکی و طوسی استفاده می کند.

همچنین چیزی که در استایل های امین حیایی هیچ وقت نادیده گرفته نمی شود اکسسوری ها است. امین همیشه و در هر شرایطی از عینک آفتابی استفاده می کند ( حتی در جشنواره حافظ با همسرش عینک آفتابی ) زده بودند. همیچنین امین همیشه هنگام پوشیدن کت و شلوارهای خود از پوشت استفاده می کند و همچنین همیشه ساعت های خوب و دستبندهای متناسب با استایل خود استفاده می کند. اما می توان گفت این ها همه در کنار هم باعث شده است که امین هم استایل های اسپرت و هم استایل های کلاسیک زیبایی داشته باشند.

شلوار کتان و هر آنچه لازم است بدانید!!!

مقاله قبلی

کت و شلوار اداری و همه چیز درباره آن

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل