اکسسوریپوشت مردانهکراوات مردانهمد و پوشاک

کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

0
اکسسوری های مناسب برای کت و شلوار نوین روز

بیشتر آقایان به دنبال ست کردن اکسسوری های خود با کت و شلوار خود هستند. بسیاری از آن ها به دنبال این هستند که با افزودن اکسسوری ها به ست و استایل خود ،خوشتیپ تر و یا خوش استایل تر به نظر برسند.

اکسسسوری ها نقش مهمی در استایل آقایان دارند مخصوصا زمانی که آن ها می خواهند یک استایل رسمی بزنند بعضی از اکسسوری ها به تیپ و استایل رسمی آن ها جذابیت بیشتری می بخشد.

اما برای بسیاری از آقایان سوال است که اکسسوری مناسب برای کت و شلوار ما چیست؟

پوشت :

پوشت یکی از اکسسوری هایی است که باعث می شود شما جذابیت بیشتری داشته باشد اما این در صورتی است که شما بلد باشید پوشت خود را چگونه تا بزنید. اگر بلد باشید چگونه آن را تا بزنید شما بسیار شیک تر خواهید بود.

پوشت مردانه نوین روز

اما سوال اینجاست چگونه پوشت خود را تا بزنید؟

یکی از روش های تا زدن پوشت این است که ابتدا یک سمت پوشت را روی سمت دیگر آن تا بزنید سپس پایین پوشت را تا بالای آن دوباره تا بزنید هنگامی که این کار تمام شد در مرحله بعدی برای اینکه عرض پوشت منطبق با عرض جیب شود آن را مجدد از طول تا بزنید. به این ترتیب شما یک پوشت تا زده بسیار شیک برای کت و شلوار خود خواهید داشت.

نکته ای که آقایان باید به آن توجه کنند این است که برای جذابیت بیشتر می توانند پوشت خود را با کراوات ست کنند. اگر شما از کراوات مشکی قرمز استفاده می کنید برای جذابیت بیشتر استایل خود می توانید از کراوات قرمز استفاده کنید.

جالب است بخوانید  چگونه شلوار جین مشکی را با بقیه آیتم ها بپوشیم؟ ؟

تا زدن پوشت مردانه نوین روز

کراوات

کراوات جز اکسسوری هایی محسوب می شود که برای استایل ها رسمی جرء الزامات به حساب می آید. کراوات ها اندازه و مدل های مختلفی دارد که در این مقاله با انواع و اندازه کراوات و دیگر اکسسوری های گردن آشنا می شوید.

کراوات مردانه نوین روز

اندازه کراوات :

انتخاب اندازه کراوات برای آقایان بسیار مهم است زیرا خود کراوات به تنهایی باعث خوش استایلی و خو شتیپی آقایان نمی شود. اندازه کراوات ها از نظر عرضی معمولا بین ۲.۵ تا ۵ اینچ است و از نظر طول ۵۲ تا ۵۸ اینچ است

دکمه سرآستین :

یکی دیگر از اکسسوری هایی که در عین کوچک بودن در استایل آقایان تاثیر بسیار زیادی می گذارد دکمه سر آستین است.

دکمه سر آستین ها معمولا برای استایل های مردانه کلاسیک و رسمی استفاده می شوند که باعث می شود ظاهر مردان بسیار خاص تر شود.

برای انتخاب دکمه سرآستین توجه کنید در استایل رسمی خود دکمه سر آستین را با توجه به برند لباس یا کت و شلوار خود انتخاب کنید یا با توجه به شکل ظاهری کت و شلوار و استایل خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر شما یک پیراهن مشکی بر تن دارید بهتر است از دکمه سرآستینی استفاده کنید که نگین تزئینی سر آن نیز مشکی است.

دکمه سرآستین خود را حتی می توانید با توجه به اکسسوری های دیگر خود نیز ست کنید. برای مثال شما می توانید دکمه سر آستین خود را با رنگ بند ساعت خود ست کنید.

دکمه سر آستین یک اکسسوری بسیار شیک و لاکچری است که معمولا آقایان جنتلمن از آن استفاده می کنند. آقایانی که می خواهند استایل لاکچری برای خود داشته باشند می توانند از دکمه سر آستین استفاده کنند.

جالب است بخوانید  چرا کفش مشکی و قهوه ای انتخاب اول مردان است؟

حال برای بسیاری از آقایان این مسئله همیشه پیش می آید که چگونه دکمه سر آستین ها را با بقیه اجزای استایل خود ست کنیم؟

دکمه سرآستین مردانه نوین روز

ست کردن دکمه سرآستین با پاپیون و کراوات مشکی

آقایانی که می خواهند با کراوات و پاپیون مشکی به یک مهمانی بروند برای جذابیت بیشتر خود حتما باید از دکمه سرآستین استفاده کنند. آن ها بهتر است از دکمه سر آستین های طلایی و یا نقره ای استفاده کنند. آن ها باید دکمه سرآستین هایی که بیشتر شکل مینیمال و ساده تر اما ظاهری جذاب دارند را انتخاب کنند.

ست کردن دکمه سرآستین و پاپیون سفید

در بسیاری از مواقع خاص بستن پاپیون سفید شیک تر از یک پاپیون مشکی است. برای مثال در شب نامزدی بستن پاپیون سفید بهتر از کراوات مشکی است. در اینجور موارد بهتر است آقایان از دکمه سرآستین هایی که مدل مرواریدی دارند استفاده کنند زیرا سفیدی مروارید سرآستین با پاپیون سفید شما ست می شود.

انتخاب بعدی شما می تواند دکمه سر آستین های نقره ای باشد.

سنجاق کراوات :

سنجاقک کراوات یکی از اکسسوری هایی که آقایان در استایل رسمی خود به همراه کت و شلوار باید استفاده کنند. سنجاقک کراوات در گذشته ابزاری برای جلوگیری از جدا شدن ، باز شدن کراوات محسوب می شد اما امروزه به عنوان یک اکسسوری در مد و زیبایی به حساب می آید. حال برای آقایان همیشه این سوال بوده که سنجاقک کراوات را دقیقا باید کجای کراوات وصل کنند؟

محل قرارگیری سنجاقک کراوات باید درست به موازات جیب داخل کت باشد. این به این معناست که سمت جیب داخلی خود را در نظر بگیرید سنجاقک کراوات خود را درست در همان موازات به کراوات خود وصل کنید.

جالب است بخوانید  اکسسوری کراوات مناسب کدام مراسم ها است

نکته ای که در انتخاب سنجاقک کراوات خود باید در نظر بگیرید این است که : سنجاق کراوات شما نباید آنقدر بزرگ باشد که روی تمام کراوات شما را بگیرید و نه باید آنقدر کوچک باشد که بر روی کراوات شما همانند یک نقطه دیده شود.

سنجاق کراوات مردانه نوین روز

پیراهن های مردانه و هر آنچه لازم است بدانید!!!

مقاله قبلی

به استایل خود رنگ بپاشید

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اکسسوری