لباس مردانهمد و پوشاک

کدام لباس برای روز اول کاری مناسب است؟

0
مناسب ترین استایل برای روز اول کاری نوین روز

 

 

اولین روز کاری برای همه  افراد روزی بسیار هیجان انگیز است . زیرا آغاز استقلال مالی و رشد توانایی های فردی است . همه آقایان دوست دارند در روز اول کاری  را مشتاق به کار به نظر برسند. یکی از راه های مشتاق نشان دادن، پوشیدن لباس  مردانه مناسب برای محل کار است . اما روز اول کاری روز پر استرس و پر هیجان است و ممکن است  ایناسترس شما  را کمی در انتخاب لباس گیج کند. واضح است که در روز اول کاری نمیتوانید وقت بسیاری را برای انتخاب لباس اختصاص دهید . لطفا با ما همراه باشید تا با راهنمایی در مورد لباس روز اول کاری از استرس و نگرانی خود بکاهید .

تیپ مناسب برای روز اول کاری نوین روز

هرمکانی لباس مناسب خود را میطلبد ، محل کار نیز از این قاعده پیروی میکند .حجم فشار استرس روز اول قطعا بالا است . اما شما باید تلاش کنید که ارامش خود را حفظ کنید.

لباسی که در روز اول کاری میپوشید هر چیزی که باشد باید نشان دهنده وقار و متانت و هم چنین حرفه ای بودن شما باشد . لباس های ساده و بدون طرح بهترین انتخاب برای اولین روز کاری هستند .

ابتدا شما باید بدانید  که محیط محل کار شما چگونه است ؟

همه کارکنان ملزم به پوشیدن لباس فرم هستند؟

آیا شما میتوانید آزادانه لباس خود را حفظ کنید ؟

اگر که لباس فرم خاصی به شما معرفی شده است که جای نگرانی و استرس نیست . اما اگر میتوانید آزادانه لباس بپوشید میتوانید استایل روزانه رسمی خود را بپوشید تا راحت‎تر باشید و از میزان استرس خود بکاهید .

جالب است بخوانید  گیره کراوات و هر آنچه که باید بدانید!!!

اگر محیط رسمی است ولی شما ملزم به پوشیدن لباس مردانه خاصی نیستید بهتر است که در پوشش خود دقت لازم را به کار ببرید . زیرا دیگران شما را بر اساس لباس مردانه شما قضاوت خواهند کرد .

اجازه دهید با شما صادق باشم , اگر به دنبال یک انتخاب هوشمندانه هستید که دیگران را تحت تاثیر قرار دهید بهترین انتخاب کت و شلوار های مدرن است .

کت و شلوار رسمی و مدرن مناسب موقعیت های رسمی است و نشان از اعتماد به نفس شما دارد . کت و شلوار باعث وزین و منظم به نظر رسیدن شما خواهد شد . پس در انتخاب آن تعلل و درنگ نکنید . همانطور که میدانید و قبلا به آن اشاره شد  بهترین کت و شلوار برای محل کار کت و شلوار مشکی به همراه پیراهن سفید است . از کت و شلوار سرمه ای به همراه پیراهن آبی آسمانی نباید غافل شد  که این مدل هم زمان مدرن و رسمی است . اگر انتخاب شما کت و شلوار سرمه ای است صبر نکنید و همان را بپوشید .

خوب است بدانید در لباس رسمی کاری تنها اکسسوری رایج کراوات است. کراوات باید مطابق تم کلی لباس باشد و رنگ آن از پیراهن تیره تر بوده و مینیمال طراحی شده باشد و به درستی بسته شده باشد .

در روز اول کاری سعی کنید از کفش های چرمی ساده اکسفورد که کاملا واکس خورده و تمیز هستند استفاده کنید . ناگفته نماند که این مدل کفش برای کار های رسمی مناسب است اما اگر فکر میکنید میتوانید استایل آزادانه و راحت تری داشته باشید پیشنهاد ما کالج یا کتانی است .

جالب است بخوانید  شلوار خاکی مردانه و روش های ست کردن آن با لباس های مردانه

به گفته طراحان استایل اگر بخواهید در روز اول کاری خود لباس راحت تر و کژوال تری را داشته باشید و هم چنین شیک و خوش استایل باشید ترکیب یک پیراهن رنگی ساده و شلوار جین ترجیحا مشکی به همراه کفش کالج یک پیشنهاد معرکه است

شما میتوانید با این ترکیب روحیه جوان و جسور خود را به همراه حرفه ای بودن به نمایش بگذارید تا اینگونه به خوبی بتوانید با محیط محل کار خود و همکارانتان ارتباط برقرار کنید و در روز اول کاری خود احساس راحتی کنید .

پیراهن ساده و شلوار مشکی ساده نیز میتواند یک گزینه خوب برای شما باشد ، اگر بخواهید که ساده ، تمیز و جذاب به نظر برسید . این استایل دل نشین و زیبا را میتوانید در روزهای دیگر کاری هم بپوشید . به این شرط که پیراهن و شلوار شما کاملا سایز شما مناسب باشد و در قسمت بازو و سینه تنگ نباشد . توجه داشته باشید که هنگام پوشیدن پیراهن در محل کار باید بدانید که هیچ گاه دکمه های پیراهن را باز نگذارید . این کار مخصوصا در حضور کارمندان خانم نشانه بی ادبی است و مناسب محل کار نیست و جلوه مناسبی ندارد .

در انتخاب رنگ ها میتوانید به همه طیف های رنگی روشن و ملیح فکر کنید ورنگ هایی مانند کرم ، آبی آسمانی ، شیری و صورتی را در نظر داشته باشید.

خوب است بدانید بر خلاف رنگ پیراهن در انتخاب رنگ شلوار کمی محدودیت دارید و نمیتوانید از همه رنگ های انتخاب کنید و طیف های تیره مانند مشکی ، قهوه ای ، خاکستری و سرمه ای مناسب شما هستند .

جالب است بخوانید  روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

این رنگ ها کنتراست مناسبی به هنگام ترکیب شدن با رنگ های روشن دارند .

دقت داشته باشید که شلوار نباید بقدری کوتاه باشد که ساق پا یا جوراب دیده شود هم چنین به قدری بلند باشد که برروی زمین کشیده شود و کثیف شود و باعث نامرتب به نظر رسیدن شما شود . خوب است بدانید که در محل کار نمیتوانید شلواری غیر از راسته بپوشید . در انتخاب کفش بهتر است بهتر است کفش براق هم رنگ شلوار تعیین کنید مناسب با استایلتان و با کمربند خود ست کنید .

اگر در روزهای گرم سال به سر میبرید ، تی شرت های نخی خنک رنگی به همراه جین آبی را مد نظر داشته باشید . اما اگر در گذر روزهای کوتاه پاییز و زمستان هستید پیشنهاد ما به شما یک کت قهوه ای یا عسلی  با جنس فتر یا جیر با بوت هم رنگ میتواند استایل کلاسیک جالبی را برای شما ایجاد کند . اگر مایل به استفاده از کت یا اور کت نیستید ، ژاکت یا بافت هم میتوانید روی لباستان استفاده کنید .

کدامیک از پیراهن های مردانه نیاز به کراوات دارند

مقاله قبلی

چگونه شلوار جین مشکی را با بقیه آیتم ها بپوشیم؟ ؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *