شلوار مردانهمد و پوشاک

شلوار کتان و هر آنچه لازم است بدانید!!!

0
شلوار مردانه کتان نوین روز

شلوار کتان یک نوع شلوار کلاسیک و در رده ی شلوارهای نیمه رسمی می باشد که در مکان ها و موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع شلوار را به راحتی می توان با لباسهای دیگر ست کرد چرا که از شلوارهای پارچه ای اسپرت تر همچنین از شلوارهای  جین راحتی رسمی تر میباشد.

تنوع بالای رنگ های شلوار کتان مردانه باعث شده تا این شلوار برای همه ی استایل ها مناسب باشد.شلوار مردانه کتان انواع مختلفی همچون دمپا کش، دمپا پاکتی و ساده دارد که اقایان با توجه به سلیقه و استایل خودشان میتوانند ان ها را انتخاب کنند.شلوار مردانه کتان با انواع پیراهن،تی شرت،کت و پلیور قابل استفاده است. همچنین در تمام فصول هم می توانید از ان استفاده کنید و در پوشیدن ان هیچ محدودیتی ندارید.

در انتخاب رنگ شلوارتان خودتان را محدود نکنید. در عین حال حواستان باشد که همیشه سراغ رنگ های کلاسیکی بروید که مد هستند و از مد خارج نخواهند شد. به طور مثال استفاده از رنگ های اساسی همچون خاکی ،مشکی، سفید،سرمه ای و ابی نفتی… کار شما را در ست کردن با رنگ های دیگر راحت تر می کند.

رنگ ابی نفتی را میتوان به راحتی با رنگ های زیادی پوشید. این رنگ هم برای استایل های رسمی و هم اسپرت مناسب است. همچنین بسیار راحت تر از رنگ مشکی میتوان ست متناسب با ان را زد.برای روزهایی که به یک لباس خنک نیاز دارید میتوانید از شلوار مردانه کتان سفید همراه با رنگ هایی مثل ابی و جین استایلی جذاب برای خود رقم بزنید.

جالب است بخوانید  مردان لاغر اندام چگونه استایل رسمی داشته باشند؟

شلوار کتان مردانه نوین روز

ترکیب پیراهن مردانه با شلوار کتان خاکی نیز میتواند تیپی خاص و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

شاید برای ست کردن آن ها کمی دچار مشکل شوید که ما در این راستا به شما کمک می کنیم.

انتخاب رنگ مهمترین نکته ای است که شما باید به ان دقت کنید .یک شلوار کتان مناسب نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد همچنین بیش از حد بلند بودن آن ممکن است ظاهری نامناسب و نامرتب به ان بدهد.

برای ست کردن شلوارتان با تی شرت یا کت یا هر لباس دیگری باید به این نکته توجه کنید که حتما سایز بدن شما و  فیت بدنتان باشد.

شلوار کتان_ نوین روز

همیشه انتخاب شلوارهای مناسب با اندام اهمیت زیادی داشته است. شلوارهای کتان چسبان همیشه تو اولویت بودند اما باید به این نکته هم توجه شود که نباید بیش از اندازه تنگ یا خیلی گشاد باشند.شلوارهای کتان با پیراهن های دکمه دار که درون شلوار قرار میگیرند ظاهر بسیار خوبی پیدا می کنند و درست کردن این استایل، ساده تر از ان است که فکرش را کنید. شمابا انجام حرکت ساده ای مثل تا زدن لبه ی شلوارتان می توانید ظاهری بسیار شیک به استایل خود دهید ویا با اضافه کردن یک دکمه به لبه پایینی شلوارتان ان را با کفش خود مکمل کنید و ترکیب جذابی درست کنید.

به راحتی می توان از شلوارهای کتان در موقعیت های رسمی وغیر رسمی استفاده کرد زیرا دست شما در انتخاب نوع لباس و کفشی که می خواهید با آن ست کنید باز است و طبق مو قعیتی که در آن هستید باید بهترین انتخاب را انجام دهید.

جالب است بخوانید  کدام پیراهن برای شما مناسب تر است؟ رسمی یا کژوال!!!

مثلا شما میتوانید این نوع شلوار را با یک تی شرت یا یک پیراهن استین کوتاه همراه با صندل های تخت و یا هرنوع کفش ورزشی و بوت مردانه ست کنید و برای موقعیت های رسمی از پیراهن دکمه دار یا کت های تک به همراه کفش های چرم، بوت ها و انواع کفش های رسمی مردانه استفاده کنید. حتی شما می توانید با اضافه کردن یک کراوات به این تیپ نیمه رسمی، به جذابیت ان اضافه کنید.

همچنین می توان از شلوار های کتان در مجالس و مراسم به عنوان جایگزینی برای کت و شلوار استفاده کرد. بهتر است به این منظور از کفش های چرم و جیر به همراه یک کمربند در  ست خود استفاده کنید.

درست است که شما به راحتی می توانید شلوار کتان خود را با انواع کفش ها از جمله کفش های راحتی، چکمه،کفش های قایقی،کتانی،صندل و کفش های ورزشی،… ست کنید اما ترکیب ان با برخی از کفش ها شیک تر است و احتمال انتخاب کفش نادرست با شلوار کتان بسیار بالاست.

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که لازم بود از کتانی یا کفش ورزشی در استایل خود استفاده کنید پیشنهاد ما این است که رنگ سفید یا مشکی برایتان در اولویت باشند زیرا این رنگ ها با هر رنگی هماهنگ می شوند.

برای سبک های غیر رسمی می توانید از کفش های قایقی با پیراهن و یا ژاکت کتان بهره ببرید.این نوع کفش ها برای هر زمان و مکانی مناسب نیستند و به ندرت در تیپ های نیمه رسمی از انها استفاده می شود.

جالب است بخوانید  روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

برای استایل های نیمه رسمی می توانید ازکفش های بنددار(کفش های اکسفورد) از جنس  جیر یا کفش های دربی به همراه شلوار کتان خود استفاده کنید.

شلوار کتان همراه با چکمه میتواند ترکیب عالی باشد. شما میتوانید طبق سلیقه خودتان از انواع مختلف ان همچون چکمه جیر،چرم و چلسی،… برای داشتن یک تیپ و استایل نیمه رسمی و حتی رسمی بهره بگیرید. چکمه های چلسی برای تیپ های رسمی بسیار مناسبترند.

به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ درست و مناسب برای ایجاد استایل رسمی و غیر رسمی بسیار موثر و مفید است. به طور مثال کفش های مشکی از انواع قهوه ای ان با شلوار خاکی بهتر است.

برای اینکه ظاهرتان رسمی تر به نظر برسد از رنگ های متضاد استفاده کنید. همچنین می توانید طبق سلیقه خودتان استایل مورد نظرتان را طراحی کنید تا منحصربه فرد به نظر برسید.

به طور کل،

اگر خواستید یک استایل غیر رسمی، در عین حال شیک و تمیز داشته باشید، شلوار کتان را با یک کفش ورزشی مناسب و یا کتانی استفاده کنید.

از انواع چکمه ها برای داشتن یک استایل نیمه رسمی و از کفش های بند دار و مردانه برای ایجاد یک استایل رسمی استفاده کنید.

همچنین می توانید از هر نوع کفش جیر و چرم همراه با شلوار کتان خود استفاده کنید.

 

 

گیره کراوات و هر آنچه که باید بدانید!!!

مقاله قبلی

بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار مردانه