استایل اسپرتشلوار کتانشلوار مردانهکفش مردانه

به چند روش می توان شلوار کتان مردانه را با کفش مردانه ست کرد؟

0
شلوار کتان مردانه نوین روز

شلوار کتان مردانه را در دسته شلوارهای کلاسیک مردانه می توانی قرار دهیم. این شلوارها یبا ایستایی فوق العاده خود یک مزیت عالی دارند. آن هم اینکه در بسیاری از موقعیت های گوناگون کاربرد دارند. هم چنین با بسیاری از لباس های رسمی و غیررسمی و کژوال و اسپرت نیز قابل ست کردن هستند. اما با این حال بازهم این لباس در دسته لباس های غیررسمی قرار دارد. پس میتوان اینگونه نتیجه گرفت  انتخاب کفش برای آن یک چالش محسوب می شود. در ادامه با نوین روز قصد داریم بررسی کنیم که کدام کفش ها با شلوار کتان تناسب دارد.

شلوار کتان مردانه

اصول انتخاب شلوار کتان مردانه 

قبل از اینکه بحث انتخاب کفش باشد ابتدا باید انتخاب کنیم که چه شلوار بپوشیم. یک شلوار کتان مردانه باید با دیگر لباس ها از لحاظ رنگ و بافت هماهنگی و هارمونی داشته باشد. در انتخاب این شلوار دقت کنید که بیش از حد تنگ یا گشاد باشد. قد آن نیز باید متناسب باشد. یعنی نه خیلی بلند که شلخته به نظر برسد و نه به قدری کوتاه باشد که عجیب به نظر برسد.

شلوار کتان مردانه را کجا میتوانیم بپوشیم؟

شلوار کتان یک شلوار نیمه رسمی است. همین علت نحوه پوشیدن آن و را کمی پیچیده می کند. طیف گسترده ای از شلوار کتان وجود دارد که برای موقعیت های مختلف قابل استفاده است. این شما هستید که باید با به چالش کشیدن خود ترکیب های مختلف آن را امتحان کنید.

این شما هستید که انتخاب می کنید شلوار کتان را با یک تی شرت ساده و کفش کتانی بپوشید یا با یک کت بلیزر و کفش لوفر!

جالب است بخوانید  انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

طبق موقعیت و مراسمی که قصد رفتن به آن را دارید گزینه های مختلفی پیش روی شما است تا بهترین استایل را داشته باشید. می توان نتیجه گرفت که شلوار کتان در هر موقعیتی قابل استفاده است و صرفا به استایل و دیگر آیتم های شما بستگی دارد.

نحوه انتخاب و ست کردن کفش مناسب با شلوار کتان مردانه

شلوار کتان یک انتخاب هوشمندانه است تا استایل شما با کلاس و مرتب باشد. چون هدف مرتب بودن است پس می توان آن را با انواع کفش های رسمی و غیررسمی پوشید. مثل صندل های تخت رومی، کفش های بندی مردانه، بوت چوکا، آکسفورد و حتی کفش های ورزشی. اما یکی از هوشمندانه ترین گزینه ها برای انتخاب کفش ونس سفید است.  چرا که نتیجه آن یک کژوال اسمارت ساده است.

ست شلوار کتان مردانه اسپرت با کفش کتانی

برای یک پیاده روی کنار ساحل یا کوهنوردی در آخر هفته به یک کفش ورزشی و شلوار کتان نیازمندید. گزینه های پیشنهادی من یک کتان سفید یا مشکی است. چرا که با همه رنگ ها ست می شود. نکته همی که نباید فراموش کنید این است، این کفش ها را با یک تی شرت گرد یا ژاکت ورزشی بپوشید تا استایلی بی عیب و نقص داشته باشید.

ست شلوار کتان با کفش لوفر

 با اطمینان کامل  میتوان گفت بهترین ترکیب با شلوار کتان  کفش لوفر است. هماهنگی این دو آیتم به طرز عجیبی بسیار بالا است. این ترکیب را می توانید دز یک استایل نیمه رسمی و حتی غیررسمی نیز امتحان کنید. این کفش بدون جوراب جذاب تر است.

جالب است بخوانید  5 اشتباه رایج آقایان در انتخاب و خرید شلوار مردانه

ست شلوار کتان با کفش بندی

اگر قصد دارید با پوشیدن یک جفت کفش بند دارد یک تیپ نیمه رسمی را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما کفش دربی است. تفاوتی بین جنس آن نیست. هم جیر و هم چرم آن به خوبی با شلوار کتان استایل جذابی خواهد ساخت. استایلی که متعادل و مناسب است

این ترکیب هرچند نیمه رسمی است اما بر حسب رنگ می تواند برای یم تیپ رسمی و حتی غیررسمی نیز مناسب است. به این مثال توجه کنید.

یک شلوار طوسی کتان+ کفش دربی = نیمه رسمی

شلوار کتان مشکی + بروژ عسلی = رسمی

نحوه ست کردن شلوار کتان با کفش قایقی

ممکن است  فکرکنید که کفش قایقی با کفش لوفر تفاوتی ندارند و یکی هستند اما در اصل اینطور نیست کاربرد و متریال این دو کفش بسیار متفاوت است. از این رو کفش های قایقی برای هر جایی مناسب نیستند.

این کفش برای تیپ های غیررسمی بهترین گزینه است. با این کفش سعی کنید از پیراهن مردانه آستین کوتاه نخی یا ژاکت اسپرت کتان استفاده کنید.

بررسی سابقه پرافتخار صنعت دام، طیور و آبزیان در ایران

مقاله قبلی

اکسسوری کراوات و پوشت را در کدام مراسم ها می توانیم ست کنیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل اسپرت