استایلدسته‌بندی نشده

جذاب ترین مجری صدا و سیما چگونه لباس میپوشد؟

0
بررسی استایل مجری جوان و جذاب صدا و سیما

احسان علیخانی مجری همیشه خوشتیپ صدا و سیما است او یکی از جذاب ترین و خوش استایل ترین مجری های صدا و سینما به حساب می آید. احسان علیخانی همیشه استایل خود را به بهترین روش ممکن هوشمندانه انتخاب می کند. اما ما امروز در این مقاله می خواهیم استایل این مجری بسیار خوشتیپ را در برنامه جدیدش که بینندگان زیادی داشت بررسی کنیم.

احسان علیخانی در برنامه پر بازدید عصر جدید یک مجری تمام عیار خوشتیپ بود که همیشه استایل های خاص و متنوعی را میزند. شما احسان را کمتر با استایل های اسپرت دیده اید. بیشتر استایل های احسان علیخانی را با کت و شلوار و یا کت های تک دیده اید. اما چگونه احسان علیخانی اینقدر زیبا و خوش تیپ است؟

رنگ بندی ایده آل:

استاسل احسان علیخانی در برنامه عصر جدید

کت های رنگ آبی احسان علیخانی :

همان طور که می دانید رنگ آبی همیشه در استایل های آقایان توصیه شده است. رنگ آبی به دلیل این که جز رنگ های سر به حساب می آید به مراتب تاثیر گذارتر از رنگ های دیگر است. این رنگ به چهره آقایان آرامش می بخشد. توجه کنید بسیاری را دیده اید که میگویند چهره احسان علیخانی همیشه آرامش دارد. احسان دقیقا هوشمندانه رنگ کت های خود را انتخاب میکند.

در عصر جدید احسان علیخانی در بسیاری از شب ها کت و یا یکی از اجزای لباس خود را از تنالیته رنگ آبی انتخاب میکرد. نکته مهم تر اینکه تاثیر این رنگ در نگاه مخاطب ایجاد همین حس آرامش و اعتماد است پس تا اینجا همه چیز درست انتخاب شده است. البته گفته نماند که احسان علیخانی خوب می داند این رنگ را با چه رنگ هایی بپوشد که استایل او از هارمونی مناسبی برخوردار باشد.کتی به رنگ آبی روشن با شلواری به رنگ آبی _طوسی، هارمونی خوبی ساخته به خصوص که او در انتخاب پیراهن رنگ سرمه ای تیره را انتخاب کرده تا در عین هارمونی تضاد لازم را هم در ظاهرش داشته باشد!

جالب است بخوانید  بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

اما در بسیاری از روزهای برنامه عصر جدید می دیدید که احسان علیخانی در این استایل از رنگ تاثیرگذار دیگری مانند قهوه ای هم استفاده کرده است. احسان رنگ قهوه ای را که رنگ ثبات و استواری است و در عین حال رنگی مکمل برای رنگ آبی، برای این ترکیب انتخاب کرده است. و اما در آخر باید بگویم او با پوشیدن این استایل بسیار خوشتیپ می شود زیرا این ظاهر هم به رنگ احسان علیخانی می آید و هم با فرم فیزیکی اندام او سازگار است.

کت مشکی با شلوار زرشکی:

یکی دیگر از استایل احسان علیخانی در برنامه عصر جدید کت مشکی احسان به همراه شلوار زرشکی او است .

احسان علیخانی در استایل خود از پیراهن رنگ تیره مثلا مشکی استفاده کرده است که این خود باعث شده است پوشش او جلوه بهتری پیدا کند.  اما همیشه این را نمی توان منکر شد که احسان در انتخاب و هماهنگی کت و شلوارش دقت به خرج داده این را می توان از همان خرج کارهای زرشکی که در قسمت جیب و آستین کتش به کار رفته به راحتی فهمید.

اما چی باعث میشود که احسان با این استایل در عصر جدید می درخشد اما ممکن است یک آدم معمولی همین را بپوشد و ندرخشد؟

علیخانی فقط به لباس پوشیدن بسنده نکرده و حتی بند ساعت چرمی اش را هم به رنگ زرشکی انتخاب کرده است!

همچنین در این ست بیشترین امتیاز را کفش علیخانی می گیرد؛ او یک کفش به روز و خوش ترکیبی را ترکیبی را برای خود نیز انتخاب کرده که با استایلش بسیار زیبا شده بود.

جالب است بخوانید  چگونه بر اساس محیط کار بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

یک ترکیب ساده :

آیا تا به حال دیده اید که احسان علیخانی در برنامه عصر جدید خود لباس های طرح دار شلوغ تن کند؟ آیا دیده اید که استایل عجیب غریب بزند؟

صد در صد ندیده اید. احسان را همیشه ساده و متین دیده اید.

احسان علیخانی همیشه یک ترکیب ساده، موقر، متین و در عین حال تاثیرگذار در برنامه های خود تن می کند. اما شاید بگویید خوب در عین سادگی چگونه در برنامه عصر جدید آنقدر خوش تیپ بود؟

باید در پاسخ به این سوال شما بگویم احسان خوب می داند که در این ترکیب باید برای تاثیر بیشتر از رنگ طوسی استفاده کند. رنگ طوسی علاوه بر اینکه رنگی تاثیرگذار است رنگی مدرن که در عین حال حس رسمی بودن را هم به مخاطب القا می کند به همین خاطر است که احسان در بسیاری از شب های عصر جدید از این رنگ استفاده می کند. در این ترکیب علیخانی سراغ کت ۲ دکمه طوسی رفته و به خوبی آن را با رنگ سفید پیراهن یقه دیپلماتش ترکیب کرده است. انتخاب رنگ مشکی برای شلوار و کفش هم جای ایرادی باقی نمی گذارد.

سبز :

در بسیاری از دیگر از شب های عصر جدید احسان را می بینید که از رنگ سبز استفاده کرده است. او به خوبی می داند رنگ سبز در مخاطب ایجاد اطمینان می کند و بر روی مخاطبین برنامه خود تا ثیر می گذارد. احسان علیخانی کت سبز خود را با تی شرت های یقه گرد مشکی خود ست می کند.

چهارخانه سورمه ای :

در بسیاری از روزهای دیگر احسان را در عصر جدید بسیار رسمی تر می بینید او از کت و شلوار چهارخانه سورمه ای استفاده می کند. این کت و شلوار احسان سه تیکه است و بر زیر این کت و شلوار یک جلیقه می پوشد. این استایل بسیار فوق العاده جذاب است.

جالب است بخوانید  چگونه در سفرها هم جذاب ترین و شیک ترین مرد باشیم؟

در حالت کلی :

احسان علیخانی یک مجری خبره صدا و سینما است که توانسته با پوشیدن لباس های بسیار زیبا به یک مجری فوق العاده جذاب و خوش تیپ تبدیل شود. احسان علیخانی هارمونی رنگ ها را به خوبی در لباس های خود رعایت می کند. او در تمام استایل های خود لباس هایی با سایز متناسب خود می پوشد به عبارتی احسان علیخانی لباس هایش همیشه متناسب با فیزیک بدنی او فیت تنش است.

همچنین احساس علیخانی در تمام استایل های خود از نقش اکسسوری ها غافل نمی شود و همیشه از یک اکسسوری مناسب با استایل خود استفاده می کند.

همچنین همانطور که می دانید احسان علیخانی تمام کفش های خود را متناسب با استایل خود انتخاب می کند.

 

۵ اشتباه رایج آقایان در انتخاب و خرید شلوار مردانه

مقاله قبلی

چند پیشنهاد برای استایل رسمی و جذاب مردانه پاییزی

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل