استایلجلیقهکت و شلوار

راهنمای انتخاب کت و شلوار اداری

0

هر مردی حداقل باید یک دست کت و شلوار اداری را در کمد لباس های خود داشته باشد. اگر چه امروزه دیگر مانند زمان گذشته ادارات و سازمان ها اجبار به پوشیدن کت و شلوار اداری ندارند و استایل کارکنان به سمت لباس های کژوال مانند شلوار جین، تی شرت و … رفته است.

اما بسیاری از آقایان، که می خواهند هنوز در محل کار استایل رسمی تری داشته باشند به دنبال کت و شلوارهای مناسب اداری هستند. همچنین در بسیاری از ادارات کارمندانی که دارای سمت قدیمی تر و یا با درجه سازمانی بالایی هستند باید از کت و شلوارهای اداری استفاده کنند.

اگر شما هم که در حال مطالعه این مقاله هستید چنین جایگاهی در اداراه دارید و یا می خواهید در سازمان خود استایل رسمی داشته باشید با ما همراه باشید.

ما در این مقاله می خواهیم با ارائه راهکارهایی در زمینه کت و شلوار اداری به شما کمک کنیم تا از این پس با ظاهری موفق و اعتماد به نفس بیشتری در محیط اداری خود ظاهر شوید.

امروزه کت وشلوار کاملا یک لباس محافظه گرایانه محسوب می شود. پوشیدن یک کت و شلوار زیبا و با کیفیت، یکی از آسان ترین روش های با اعتماد به نفس و حرفه ای ظاهر شدن در محیط های اداری و کاری است. انتخاب کت و شلوار اداری مناسب کمی دشوار به نظر می رسد، اما با مطالعه این مطلب می توانید استایلی حرفه ای و تاثیرگذار برای محیط های کاری خود ایجاد کنید.

بهترین رنگ برای کت و شلوار اداری:

بسیاری از آقایان همیشه مشکل این را دارند که چه رنگی رسمی تر و اداری تر است؟ باید بگویم دقیقا مهم ترین عاملی که شما باید در خرید کت و شلوار اداری به آن دقت کنید، رنگ کت و شلوار است.

یک نکته را در انتخاب رنگ کت و شلوار اداری همیشه آویزه گوشتون کنید :

جالب است بخوانید  بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

در هنگام انتخاب رنگ کت و شلوار اداری خود، تنها رنگ های خنثی و اصلی را مدنظر قرار دهید. چرا که رنگ های اصلی و خنثی همیشه رسمی بوده و شما راحت تر می توانید آن ها را با دیگر لباس های خود ست کنید.

سورمه ای :

یکی از رنگ های بسیار خوب برای کت و شلوارهای اداری سورمه ای است. شما می توانید با استفاده از جزئیات زیبا (اکسسوری ها) در استایل خود کت و شلوار سورمه ای خود را به خوبی به نمایش بگذارید.

برای مثال شما می توانید با این کت و شلوار یک کراوات قرمز بزنید که باعث جذابیت ظاهر شما می شود.

زغالی:

کت و شلوار زغالی هم مانند سورمه ای کاربردهای بسیار زیادی دارد. زغالی جز خانواده رنگ طوسی به حساب می آید، پس شما می توانید در کنار رنگ ذغالی از رنگ های طوسی دیگری نیز استفاده کنید و برای خود استایلی کاملا مجزا خلق کنید.

بعنوان مثال شما می توانید یک دست کت و شلوار طوسی کم رنگ نیز خریداری کنید. رنگ طوسی کم رنگ به شما این اجازه را می دهد که کت و شلواری با کمی نقش و طرح مانند چهارخانه انتخاب کنید.

هرچند که طوسی کمرنگ، استایلی کژوال به حساب می آید اما می توانید از آن در محیط اداری هم استفاده کنید.

مشکی :

یکی از رنگ هایی که برای شما هیچ دغدغه ای ایجاد نمی کند رنگ مشکی است. شما می توانید کت و شلوار اداری خود را مشکی انتخاب کنید. تنها باید در اینجا به یک نکته توجه کنید که، همیشه از رنگ مشکی برای کت و شلوار اداری خود استفاده نکنید چرا که استایل شما بعد از مدتی در محیط کار حوصله سربر می شود.

آبی :

رنگ آبی این قابلیت را دارد که استایل شما را کمی متفاوت تر نشان دهد. همچنین کت و شلوار اداری آبی ، ظاهرتان را درخشان می کند. با کت و شلوار آبی، به مردی مدگرا در محیط کار خود تبدیل خواهید شد.

جالب است بخوانید  روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

قیمت کت و شلوار اداری:

کت و شلوارهای اداری دارای قیمت های مختلفی هستند اما آیا به این فکر کردید که قیمت یک دست کت و شلوار اداری چگونه تعیین می شود چرا برخی گران و برخی ارزان است؟

عواملی که در قیمت گذاری کت و شلوارهای اداری دخیل هستند عبارتند از:

الگوی کت و شلوار اداری:

حتما شما هم کت و شلواری را پرو کردید که در تنتان آویزان باشد و بگویید این مدل به تنم نمی شیند. بله درست است اولین فاکتور که در قیمت کت و شلوارهای اداری بسیار تاثیرگذار است الگوی کت و شلوار است. الگوی مناسب است که درصد بیشتری از افراد بتوانند از آن استفاده کنند همین موضوع قیمت کت و شلوارهای اداری را افزایش یا کاهش می دهد.

پارچه :

عامل دیگری که بر قیمت کت و شلوارهای ادرای بی تاثیر نیست نوع پارچه است. کت و شلوار اداری خود را باید از پارچه ی مرغوب تری تهیه کنید زیرا بیشترین استفاده را از آن می کنید.

کیفیت دوخت:

کیفیت دوخت دیگر عاملی است که بر قیمت کت و شلوارهای اداری موثر است.

برند:

برند یکی از فاکتورهایی است که می تواند قیمت را افزایش دهد.

 

کت و شلوار اداری ارزان :

همان گونه که در بالا گفته شد قیمت کت و شلوار اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است. اما آیا کت و شلوارهای اداری ارزان به درد نمی خورند؟ باید بگویم شما اگر به دنبال تنوع هستید می توانید از کت و شلوارهای اداری با قیمت مناسب و ارزان تر استفاده کنید. کت و شلوارهایی که از برند خاصی نیستند اما با کیفیت هستند.

کت و شلوار اداری ایرانی :

شما برای خرید یک کت و شلوار اداری ایرانی می توانید از برندهای ایرانی که دوخت و کیفیت آن ها عالی است استفاده کنید. کت و شلوارهای مردانه ایرانی می توانند به شما در کنار اصالت، در محیط کار جذابیت بدهند. شاید بسیار از شما که در حال خواندن این مقاله هستید اطلاعی از برندهای ایرانی نداشته باشید اما نگران نباشید ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید یک کت و شلوار اداری ایرانی بخرید.

جالب است بخوانید  10 لباسی که باید در کمد خود داشته باشید.

برند های ایرانی :

گراد؛ تجربه‌ای نو در هر زمان : گراد هم از بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی است و جوایز متعددی در کارنامه دارد. این برند خوش‌سابقه در تلاش است که باکیفیت‌ترین و شیک‌ترین برند پوشاک تولید داخل باشد و با استانداردهای جهانی مطابقت کند. بهترین کیفیت و دوخت کت و شلوارهای اداری ایرانی در ایران است.

هاکوپیان، ارزش زندگی: برندی ایرانی و با سابقه که از بهترین الیاف در دوخت خوش کت و شلوارهای اداری خود استفاده می کند.

موکارلو؛ سبکت رو عوض کن : موکارلو نیز یک برند حرفه ای در زمینه تولید کت و شلوارهای با کیفیت ایرانی است.

کت و شلوار اداری مردانه شیک:

پوشیدن یک کت و شلوار اداری مردانه شیک باعث می شود تا شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و عملکردتان در محیط کار نیز بهبود پیدا می کند. بنابراین بهتر است آقایان در انتخاب کت و شلوار اداری خود دقت لازم را خرج کنند.

اگر می خواهید در محیط کاری خود کت و شلوار اداری مردانه شیک بپوشید بهتر است از طرح های ساده و رنگ هایی که در این مقاله گفته شد استفاده کنید.

اما این را فراموش نکنید سلیقه شما منحصر به فرد است و می تواند همیشه خاص باشد.

سخن پایانی :

برای انتخاب کت و شلوار اداری خود دقت لازم را داشته باشید و یادتان باشد هر مدل، رنگ و دوخت کت و شلواری مناسب محیط اداری شما نیست. همیشه سعی کنید یک کت و شلوار اداری جدا از سایر کت و شلوارهای خود داشته باشید.

۱۰ لباسی که باید در کمد خود داشته باشید.

مقاله قبلی

چند نکته مهم در انتخاب یک کت و شلوار اداری مناسب

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل