مد و پوشاکاستایل

روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

0

هر شخصی و یا فردی دارای عقیده وسلیقه منحصر به خودش می باشد. زیبایی دنیا، در کنار هم قرار گرفتن جزئیات و نظم فراوان متضادها می باشد. مانند این که برای یک مراسم عده ای هستند که بسیار رسمی و همچنان ساختار گرایانه استایل خود را به این شکل می سازند. یعنی پیراهن مردانه به همراه یک کراوات. عده ای هم هستند که در کل به استایل رسمی علاقه ای ندارند. ما این مطلب را برای شما مخاطبان عزیز جمع آوری نموده ایم تا روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه را به شما آقایان شیک پوش بیاموزیم.

در میان آقایان کسانی هستند که از اکسسوری کراوات برای استایلی شیک و رسمی و برای مراسم های دارای مناسبت های خاص استفاده می کنند.

ست پیراهن و کراوات مردانه رازهایی دارد که استایلیست های حرفه ای آن را می دانند. رازهایی که اگردر ضمن نداشتن آگاهی از آن ممکن است باعث شود تیپ رسمی یا اداری تان به جای این که با یک پیراهن شیک و اکسسوری ها خیره کننده باشد، بر هم ریخته به نظر برسد.

حتما تا به حال پیش آمده است که برای رفتن  به یک جلسه کاری یا میهمانی جلوی آینه بایستید و کراوات های مختلف را روی پیراهن تان گذارده و به این فکر کنید که آیا اکسسوری مناسبی است یا خیر؟

در ضمن در نظر داشته باشید که کراوات یک اکسسوری می باشد.

پیراهن و کراوات نوین رروز

ست کردن لباس مردانه اسپرت:

درباره ست مردانه اسپرت این که لازم نیست که حتما لباس های برند و گران قیمت بپوشید تا دیده شوید، همین اندازه که لباسی که پوشیده اید به شما بیاید و تناسب رنگ و اندازه در آن موجود باشد در ست لباس مردانه اسپرت کفایت می کند و در کل بدانید که لباس اسپرت به گونه ای می باشد که ست آن باید حس خوبی به شما منتقل کند و تلاش کنید تا با ست لباس اسپرت اعتماد به نفس خود را بالاببرید. در ست های اسپرت می توانید از پیراهن های اسپرت مردانه با شلوار جین و کتان و غیره استفاده کنید. ست مردانه اسپرت به گونه ای می باشد که رنگ های متنوعی در آن موجود می باشد.

جالب است بخوانید  بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

تیپ اسپرت نوین روز

ست کردن لباس مردانه:

از دغدغه های مردم و همچنین آقایان پوشیدن بهترین لباس و ست کردن لباس مردانه می باشد. یکی از عناصر انتخاب لباس مردانه رنگ ها می باشند. و همچنین زیبایی و زشتی یک استایل به شدت تحت تاثیر رنگ بندی آن قرار دارد. کافی است بدانیم چه رنگ هایی به پوست مردان بهتر می آید و باید دقت داشت که چه رنگ هایی را با هم پوشید که پوشیدن آن لباس زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و اندام ما بدهد. برای انتخاب لباس  و ست کردن لباس مردانه ابتدا باید دلیل پوشیدن لباس و ست کردن آن را بدانیم.

استایل مردانه نوین روز

شیک پوشی

آیا دلیل شما این است که می خواهید استایلی مردانه را ست کنید و آیا دلیل شما به جز شیک پوشی این است که می خواهید سن تان را بیشتر یا کمتر ازآن چه هست نشان دهید و آیا قصد دارید نکاتی برای تغییر استایل در آقایان جوان بیاموزید؟ ما برای شما دلایل و توصیه های موفقی داریم که نه تنها در کسب مهارت برای شما درست کردن لباس مردانه  لازم است بلکه شما با انتخاب هر یک از این موضوع ها می توانید استایلی جذاب و دقیقا همان که در رویای شما است را برای خود بسازید.

در ضمن باید بدانید که در انتخاب پوشش صحیح به چه رنگی علاقه مند هستید و در مورد ست آن با رنگ های دیگر تحقیق کنید. باید به راهنمای سایز توجه کنید و حتما لباسی بخرید که سایز تن شما باشد و دارای اهمیت است که بدانید کدام سبک را برای لباس پوشیدن خود انتخاب می کنید.

جالب است بخوانید  3 اشتباه رایج آقایان در مورد لباس پوشیدن و ست کردن لباس کدام ها هستند؟

حتما در مورد سبک لباس پوشیدن آدم های موفق مطالعه کنید و عادت های جالب را در سبک لباس پوشیدن بیاموزید.

باید بدانید که اصولی کلیدی برای شیک پوشی آقایان وجود دارد. در ضمن باید بدانید که چه ست لباسی می خواهید برای خود بسازید؟آیا ست لباس مورد نظر شما ست لباس مردانه اسپرت می باشد و یا این که به ست لباس مردانه کلاسیک علاقه مند هستید و آن چه که مهم تر است این که برای ساختن این ست ها باید رنگ ها وست کردن آن ها را با یک دیگر بدانید.

شیک پوش نوین روز

ست کردن لباس مردانه کلاسیک:

آقایان برای خوش پوشی دو راه پیش پای خود دارند یکی این که مطابق مد و ترندهای امروزی لباس بپوشند و یا به سراغ ست های کلاسیک بروند. فرم هیکل مثلث معکوس مناسب ترین فرم بدن برای ست کلاسیک می باشد. سعی کنید دور کمر خود را حداقل ۲۰ سانتی متر کمتر از دور سینه خود نگه دارید. تقریبا تمامی افراد مشهور و خوش پوش صاحب هیکلی مناسب هستند که مرحله اول جذابیت و خوش پوشی آن ها می باشد.

استایل کلاسیک نوین روز

ست کردن پیراهن آبی مردانه:

آبی جز سه رنگ اصلی می باشد. لباس آبی رنگ دارای رنگ سرد می باشد و همچنین نیز از قوانین رنگ سرد نیز تبعیت می کند. تمام رنگ های سرد به طور کلی خاصیت آرامش بخشی دارند. اگر در مورد ست کردن پیراهن آبی مردانه صحبت کنیم باید کلی بگوییم که پیراهن آبی و رنگ آن به علت ترکیب پذیری بالا با رنگ های مختلف ست می شود. یکی از ست های مناسب با پیراهن آبی ترکیب آن با کفش چرم طبیعی می باشد. از طیف کرم و بژ تا مشکی و قهوه ای، همگی با آبی ترکیب منحصر به فردی ایجاد می کنند.

جالب است بخوانید  شلوار کتان و هر آنچه لازم است بدانید!!!

نحوه ست کردن لباس مردانه:

شاید شما هم جزو آقایانی باشید که پول زیادی برای خرید لباس پرداخت می کنند اما در نهایت آن طور که باید جذاب نمی شود. دلیل آن این است که شما در ست کردن لباس ضعیف عمل می کنید. آقایان شیک پوش و خوش تیپ بیش از هرچیزی به ست لباس هایشان اهمیت می دهند و سعی می کنند طرح و رنگ را حرفه ای ست کنند.

ست کردن انواع پیراهن مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف هر کدام اصول خاصی دارد که با رعایت نکات آن استایل ایده آلی خواهید داشت.

 

سه روش عالی برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه

مقاله قبلی

نحوه انتخاب و ست کردن کت و شلوار مردانه برای آقایان لاغر

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک