مد و پوشاکپیراهنپیراهن مردانه

سه روش عالی برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه

0
پیراهن آستین کوتاه مردانه نوین روز

 

در روزهای گرم بهاری و تابستان فرصتی پیش روی آقایان قرار می گیرد که کمد لباس های خود را دوباره و از نو بسازند و به گونه ای در فکر لباس های مناسب تری باشند. یکی از کارامد ترین جای گزین ها برای انواع تی شرت پیراهن آستین کوتاه می باشد. ما در این مقاله سه روش برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه را جمع آوری کرده ایم که برای شما توصیف خواهیم کرد. لطفا در ادامه مقاله همراه ما باشید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی:

آستین کوتاه مردانه مشکی نوین روز

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی مجلسی را برای ایام محرم و ایام عزاداری و همچنین در مراسم و ختم برای آقایان  توصیه می کنیم. البته این پیراهن با این رنگ و این مدل در ایام محرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما این به این معنا نیست که این لباس، یا این پیراهن را به تنهایی و برای ایام خاص مورد استفاده قرار ندهید، چرا که باید در نظر داشت که این پیراهن با این رنگ یعنی مشکی برای آقایان شیک پوش و باهوش مورد استفاده و به معنای پوششی برای مراسم خاک سپاری مورد استفاده قرار می گیرد.

البته می دانیم که رنگ مشکی به دلیل این که همه جا پوش است و به همین دلیل بعضی از افراد حتی در مراسم عروسی و ازدواج و جشن ها نیز از پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه مجلسی استفاده می کنند و این امر نیز قابل ذکر است که با این که بسیاری از آقایان پیراهن مشکی را بیشتر می پسندند اما خانم های زیبایی هم هستند که در مراسم های مختلف از پیراهن مشکی مجلسی استفاده می کنند و این رنگ به زیبایی آن ها می افزاید.

جالب است بخوانید  1+5 نکته مهم در خرید پیراهن مردانه برای آقایان کوتاه قد

پیراهن آستین کوتاه رنگ مشکی

 

روانشناسی رنگ مشکی، روانشناسی رنگ مشکی نیز به این ترتیب است که مشکی رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که مشکی می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ به گونه ای است که در دنیای مد به یک دلیل عمده دارای محبوبیت می باشد. با پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مشکی می توانید لاغرتر به نظر برسید.

بنابر این امر در صورت داشتن اضافه وزن از این رنگ در مجالس استفاده کنید. افرادی که لباس های مشکی می پوشند به نظر مرموز و پیچیده می آیند و ذهن کاملا به صورت ناخودآگاه وقار خاصی را به آن ها نسبت می دهد. مشکی در عین حال رنگ افرادی است که در دنیای روزمره دوست ندارند بسیار به چشم بیایند، آدم هایی که ناشناخته بودن را به توی چشم بودن ترجیح می دهند و اغلب دارای شخصیت های آرامی هستند.

 

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی اسپرت

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی اسپرت نوین روز

اگر به فکر داشتن یک تیپ هنرمندانه هستید پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی اسپرت بپوشید. استفاده از یک اکسسوری مشکی ساده کافی است تا تیپ شما به کلی دگرگون شود و با پیراهن مردانه مشکی اسپرت جنبه هنری و یا آکادمیک پیدا کند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی ساده، پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی ساده بپوشید و یک تیپ ساده و روزمره برای خود بسازید. در ضمن این پیراهن های ساده مشکی مردانه هستند که با همه رنگ ها و طرح ها ست می شوند. شما می توانید یک پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه ساده را با اکسسوری های مشکی ست کنید و تیپتان را جذاب تر کنید و تیپی غیر رسمی داشته باشید. مثال پیراهن آستین کوتاه ساده مشکی با عینک دودی مشکی و کیف پول چرم مشکی، دستکش مشکی و ساعت مشکی و … غیره.

جالب است بخوانید  پیراهن های مردانه و هر آنچه لازم است بدانید!!!

پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی رسمی

پیراهن آستین کوتاه مردانه رسمی مشکی نوین روز

پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه رسمی، پیراهنی است ساده و شیک و دقیقا همان چیزی که برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب در قرارهای رسمی احتیاج دارید. پیراهن های آستین کوتاه رسمی معمولا یقه ای معمولی دارند از و در کنار کت و شلوار به خوبی ست می شود. پیراهن های مشکی آستین کوتاه مردانه رسمی را می توانید به راحتی با پاپیون، کراوات، دستمال گردن و دکمه سردست همراه کنید.

پیراهن های آستین کوتاه مشکی مردانه رسمی در میان آقایان طرفدار بسیاری دارد. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است همین می باشد که برای رسمی کردن استایل خود با پیراهن آستین کوتاه باید آن را با شلوار پارچه ای نیز بپوشید.

با یک پیراهن آستین کوتاه مشکی و طرحی جالب روی آن شما به راحتی می توانید تیپ های اعتراضی خوانندگان و هنرمندان را داشته باشید و تغییر و تحول خودتان را در دوره نوجوانی بیان کنید. نکته مهم این که در این گونه تیپ ها زیاده روی نکنید و سعی بر این امر نداشته باشید که خاص تر از بقیه تیپ بزنید.

 

پیراهن آستین کوتاه مردانه سفید:

پیراهن آستین کوتاه سفید نوین روز

پیراهن های سفید آستین کوتاه مردانه سفید در بازار در انواع مارک ها و برندهای مخصوص موجود می باشد که البته هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند. و البته شما باید با توجه به وسع مالی خود اقدام به خرید نمایید. باید در نظر داشته باشید که البته که اگر بخواهید یک پیراهن آستین کوتاه با پارچه و دوختی بسیار عالی و با کیفیت برای خود تهیه کنید باید بابت آن پول خوبی هم بپردازید.

جالب است بخوانید  3 اشتباه رایج آقایان در مورد لباس پوشیدن و ست کردن لباس کدام ها هستند؟

کاربرد پیراهن آستین کوتاه سفید مردانه

به گونه ای می باشد که این پیراهن ها را در بهار و تابستان برای محیط های غیر رسمی و کاملا عادی نیز می توانید استفاده کنید، البته نوع آستین بلند این پیراهن را دامادها به عنوان لباس دامادی تهیه می کنند و می پوشند اما برای استفاده از پیراهن آستین کوتاه به عنوان یک لباس رسمی باید آن را با یک شلوار پارچه ای ست نمایید و البته از این تیپ نیز برای قرارهای روزانه نیز می توانید استفاده کنید و در کل لباسی در میان رسمی و غیر رسمی می باشد.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این پیراهن های سفید را در هوای گرم تابستان مورد استفاده و پوشش خود قرار دهید. چون رنگ سفید آن از بیش از حد گرم شدن در تابستان جلوگیری می کند و در ضمن اگر این لباس را در زمستان بپوشید، سرمای بیشتری به دلیل سفید بودن رنگ آن به خود جذب خواهد کرد و باعث لرزش شما خواهد شد.

پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت:

پیراهن آستین کوتاه طرح دار نوین روز

اگر به فکر داشتن یک تیپ روزمره هستید. اگر تصمیم دارید در قرارهای روزانه و در تفریح با دوستانتان شرکت کنید پیراهن های آستین کوتاه مردانه اسپرت بپوشید. استفاده از یک اکسسوری ساده کافی است تا تیپ شما به کلی دگرگون شود و با پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت پر جاذبه به نظر برسید.

 

انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

مقاله قبلی

روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک