مد و پوشاکاستایلاستایل رسمیکت و شلوارکت و شلوار مردانه

نحوه انتخاب و ست کردن کت و شلوار مردانه برای آقایان لاغر

0
کت و شلوار مردانه برای آقایان لاغر نوین روز

خرید کت و شلوار همواره یک چالش جالب و بحث برانگیز است.کت و شلوار یک لباس رسمی مردانه است که باعث کشیده و مرتب دیده شدن بدن شما می شود و شما را یک فرد با پرستیژ و جذاب جلوه می دهد. البته زمانی که شما یک فرد خوش هیکل و خوش اندام باشید.

به طور مثال اگر شما یک مرد لاغر اندام باشید در خرید و پوشیدن کت و شلوار مردانه مناسب با مشکلات و چالش هایی مواجه خواهید شد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کت و شلوار را برای خود انتخاب کنید.

کت و شلوار برای مردان لاغر

یک دست کت و شلوار خوش دوخت با برش عالی تنها چیزی است که در همه موقعیت ها برای یک مرد لازم است. کت و شلوار مردانه در مدل و ابعاد و اندازه و پارچه های مختلفی دوخته و به بازار عرضه می شوند. اما با این حال تجربه نشان داده است مدل کت و شلوار برای مردان لاغر کار ساده و سهلی نیست.

برای همین در این گفتار قصد داریم به بررسی قوانین خرید کت و شلوار برای آقایان لاغر بپردازیم. با ما همراه باشید.

قدم اول : انتخاب پارچه مناسب

کت شلوار برای مردان لاغر نوین روز

اولین گام در انتخاب کت و شلوار انتخاب پارچه آن است. برای مردان لاغر پارچه و طرح آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که نقش اصلی را در کاهش ایرادات ظاهری فرم بدن دارد. به عنوان مثال توجه کنید پارچه هایی با راه راه عمودی شما را دراز  نشان میدهد و در نتیجه سبب می شود که لاغر تر از آن چه هستید دیده شوید.

جالب است بخوانید  کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

یا پارچه۹ های تویید و پشمی اندام شما را درشت تر نشان می دهد و می تواند به متناسب جلوه دادن استایل شما کمک کند. هم چنین یک پارچه کتان با طرح چهارخانه یک انتخاب عالی برای مردان لاغر اندام است. چرا که به اندازه کافی ضخامت داشته و به اصطلاح در بدن زار نمی زند. از طرفی با طرح چهارخانه می توان به ابعاد بدن با طای دید حجم اضافی بخشید و تا حدودی لاغری را پوشاند.

یک جلیقه پشمی سبک با یک کت کتان سبک می تواند برای فصل گرما انتخاب مناسبی باشد.

قدم دوم: سایز بندی

کت شلوار مردان لاغر نوین روز

گام بعدی در انتخاب کت و شلوار مردانه برای افرد لاغر دانستن اندازه های دقیق بدن یعنی سایز آن است. باید دقت کنید از آن جایی که شما مردی لاغر اندام هستید، اندازه های کت و شلوار با اندازه دور کمر، دور سینه و سرشانه منطبق باشد.

هم چنین سایز پیراهنی که با کت و شلوار می پوشید اهمیت بسیاری دارید. هنگام پوشیدن پیراهن مردانه دقت کنید که آستین پیراهن نیم اینچ باید از اندازه آستین کت بلندتر باشد. توجه داشته باشید که این کار سبب می شود شما بلند تر به نظر برسید. از طرفی لایه لایه دیده شدن لباس ها سبب تو پر دیده شدن شما می شود. همانطور که میدانید لایه لایه لباس پوشیدن یکی از ترفندهای پوشاندن لاغری است. در نهایت اندازه شلوار باید به گونه ای باشد که طول فاق آن به قدر کافی بلند باشد و در هیچ قسمتی گشاد یا تنگ نباشد.

قدم سوم: انتخاب رنگ کت و شلوار

کت و شلواربرای مردان لاغر من استایل

گام سوم در انتخاب کت و شلوار مردانه برای آقایان لاغر اندام انتخاب رنگ آن است. رنگ باعث می شود که توجه دیگران به استایل شما جلب شود، انتخاب رنگ مناسب سبب می شود که تناسب اندام شما به چشم دیگران بیاید. ایده آل ترین حالت ممکن پوشیدن یک پیراهن رنگی با کت وش لواری خوش دوخت است. فراموش نکنید که اکسسوری های به استایل شما خط و جهت اضافه می کنند و در نهایت سبب چرخش نگاه می شوند. این مساله از شدت توجه ها به لاغری شما می کاهد و به تناسب وهارمونی استایل شما اضافه می کند.

جالب است بخوانید  چگونه می توان در یک استایل جذاب کراوات و پوشت را می توان ست کرد؟

از میان اکسسوری ها می توان به پوشت اشاره کرد. یک پوشت طرح دارباعث می شود که بالاتنه شما بزرگ و متناسب دیده شود. اگر بخواهید استایلی غیررسمی را تجربه یا امتحان کنید می توانید کت و شلواری غیر همسان انتخاب کنید. به عنوان مثال یک بلیزر سرمه ای با دکمه های طلایی را با شلواری سفید بپوشید.

یک کت تک رنگ فاستونی را با شلوار کتان مشکی بپوشید و پیشنهاد آخر در این باره یک کت مشکی کلاسیک یا یک شلوار رنگی است.

قدم چهارم: تعداد دکمه های کت

کت و شلوار آقایان لاغر نوین روز

رایج ترین کت و شلوار برای همه آقایان کت های سه دکمه هستند اما پیشنهاد میکنم که آن ها را نادیده بگیرید و به فکر مدل های متنوع دیگر باشید. مثلا کت های دو دکمه یا تک دکمه حتی بلیزرهای ۶ تا ۸ دکمه انتخاب محشری هستند.

قدم آخر: لایه لایه پوشیدن بهترین راهکار شماست.

کت شلوار سه تکه نوین روز

قبل ترگفتیم که لایه لایه لباس پوشیدن یکی از ترفندهای پوشاندن لاغری آقایان است. حال میخواهیم بگوییم که با کت و شلوار چگونه لایه لایه لباس بپوشید. مهم ترین اصل در این باب این است که لباس ها را طوری لایه بندی کنید که همه لایه ها قابل دیده شدن باشند.

در فصل گرما نیز این لایه ها را رنگ بندی کنید و از لباس های روشن استفاده کنید. البته از رنگ های هم خانواده استفاده کنید.

خب در نهایت در یک استایل رسمی برای افراد لاغر از یک پیراهن خوش برش که فیت تن شما باشد می تواند بهره بگیرید. بعد از پیراهن نوبت جلیقه است. توصیه میکنیم از جلیقه هی ۶ تا ۸ دکمه استفاده کنید و در آخر کت بپوشید. کراوات و پوشت را نیز فراموش نکنید.

جالب است بخوانید  پیراهن های مردانه و هر آنچه لازم است بدانید!!!

در پایان توجه داشته باشید که زیبایی در گرو هارمونهی است. مرتب لباس بپوشید تا ایرادات ظاهری شما پوشانده شوید.

 

روش های ست کردن پیراهن و کراوات مردانه:

مقاله قبلی

شلوار خاکی مردانه و روش های ست کردن آن با لباس های مردانه

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک