استایلمد و پوشاک

چند پیشنهاد برای استایل رسمی و جذاب مردانه پاییزی

0
استایل روزمره رسمی پاییزه

آیا کمد لباس های خود را برای پاییز آماده کرده اید؟ بسیاری از آقایان در فصل پاییز همیشه به دنبال تغییر استایل های خود هستند. اما بسیاری از آقایان می خواهند که استایل و سبک رسمی تابستان خود را به استایل رسمی پاییزه خود تبدیل کنند اما چگونه ؟ ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین سبک رسمی پاییزه را برای خود داشته باشید. اگر شما نیز جز آن دسته از آقایانی هستید که می خواهید لباس های خود را در کمد خود تغییر دهید توصیه ما به شما این است که با این مقاله همراه ما باشید.

پاییز و سبک رسمی لباس مردانه شما چگونه باید باشد ؟

پیراهن آکسفورد پاییزی مردانه

۱-پیراهن دکمه دار آکسفورد :

پیراهن آکسفورد مردانه جز آن دسته از لباس مردانه پاییزی  به حساب می آید که باید در کمد لباس های هر مردی وجود داشته باشد یعنی هر آقایی در هر فصلی به خصوص پاییز نیازمند این پیراهن ها است. اگر می خواهید بدانید که شما باید چه رنگی از این پیراهن را انتخاب کنید باید بگویم بستگی دارد شما آن را در چه موقعیتی می خواهید در پاییز بپوشید؟

رنگ سفید و آبی روشن این پیراهن ها برای استایل های پاییزه شما برای محیط های کاری و اداری شما و روزهای تعطیل برای شما بسیار مناسب است. این پیراهن های مردانه هم با شلوارهای کتان ست بسیار فوق العاده ای می شود. اما این پیراهن های مردانه انعطاف پذیری بالایی دارند حتی شما می توانید این پیراهن ها را با شلوارهای پارچه ای نیز ست کنید.

جالب است بخوانید  شلوار کتان و هر آنچه لازم است بدانید!!!

۲-کاپشن بادی مردانه :

پیشنهاد ویژه ما برای یک سبک غیررسمی در هوای سرد پاییز پوشیدن و تهیه کردن کاپشن های بادی مردانه است. شما می توانید با داشتن یک کاپشن بادی مردانه یک استایل فوق العاده داشته باشید. این کاپشن های بادی در فصل خنک پاییز هم بسیار کاربردی هستند و هم در بین پالتوها و کاپشن های متنوع شما را گرم تر نگه می دارد.

۳-پیراهن های هنلی :

پیراهن های هنلی یکی از پیراهن هایی هستند که همیشه همراه شما در روزهای سرد پاییز و زمستان هستند. انواع آستین بلند این پیراهن های را شما می توانید به عنوان یک لایه زیرین پیراهن های مردانه فلانل و پشمی بپوشید. این پیراهن ها برای سبک های رسمی پاییزه شما بسیار کاربردی هستید و می توانید از آن ها استفاده کنید.

کمربند قهوه ای

۴-جین رنگ تیره :

جین های خام به رنگ بسیار تیره در بازار هستند. این جین های خام قبل از که هنوز شسته نشده اند رنگ آن ها به تیره ترین رنگ ممکن است. این پارچه های جین خام بسیار تیره پس از شسته شدن به رنگ جین هایی در می آیند که ما می بینیم. اما جین هایی که از این پارچه های تیره دوخته می شوند در فصل پاییز برای شما آقایان بسیار کاربردی هستند و شما می توانید از آن ها با بسیاری از ست های پاییزه رسمی خود استفاده کنید. نکته ای که برای نگه داری بهتر این لباس ها در نظر بگیرید این است که هنگام شسته شوی این شلوارها باید دقت کنید که هرگز آن ها زیاد نشوید و اگر هم می شورید با آب سرد و پشت رو بشورید. این شلوارهای جین تیره در فصل پاییز بسیار راحت با بلیزرها ست می شوند و استایل بسیار زیبایی را برای شما به وجود می آورد.

جالب است بخوانید  انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

۵-کمربند قهوه ای :

همان طور که می دانید پاییز فصل رنگ های بسیار زیبا است که در آن بسیاری از رنگ های تناژ قهوه ای دارند. شما نیز بهتر است از رنگ هایی از همین تناژ استفاده کنید. به همین دلیل شما بهتر است برای داشتن یک استایل رسمی زیبا از یک کمربند قهوه ای استفاده کنید و از کمربند مشکی استفاده نکنید.

بوت چوکای پاییزی

۶-بوت چوکا :

بوت چوکا دقیقا همان کفشی است که شما می توانید به راحتی در فصل زیبای پاییز برای استایل های غیررسمی خود استفاده کنید. اما چیزی که این بوت ها را خیلی خاص کرده است این است که فقط این بوت ها مناسب رسمی نیستند. این بوت های چوکا آنقدر رسمی هستند که شما می توانید آن ها را با کت و شلوارهای خود بپوشید و آنقدر رسمی هستند که شما می توانید به راحتی در پاییز با یک استایل رسمی آن ها را ست کنید.

۷-لباس های چهارخانه :

یکی از لباس های مردانه که برای شما بسیار زیبا در فصل پاییز هستند و می شود گفت جز مناسب ترین لباس های پاییز است. این چهارخانه های بامزه کاملا مناسب حال و هوای پاییز هستند. اگر شما جز آقایانی هستید که هنوز برای خرید این پیراهن ها در فصل پاییز اقدام نکرده اید وقت را تلف نکنید و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پیراهن چهارخانه پاییزی خود را بخرید.

 

۸-پلیور یقه اسکی :

یکی از استایل های رسمی پاییزی پلیور یقه اسکی است که یکی از مناسب ترین انتخاب شما برای پاییز است. این پلیورهای یقه اسکی یکی از مناسب ترین استایل های لایه ای برای شما آقایان در فصل پاییز است.

جالب است بخوانید  راهنمای انتخاب کت و شلوار اداری

۹-شلوار کتان :

شلوارهای کتان مردانه یکی از شلوارهای کلاسیک است. مهم‌ترین مزیت این شلوارها این است که در موقعیت‌های گوناگون قابل استفاده هستند و می‌توان آن را با لباس‌های مختلف به تن کرد. البته تصمیم گیری در مورد اینکه چه کفشی را همراه آن بپوشیم معمولا یک چالش محسوب  می‌شود. این شلوار در رده لباس‌های نیمه رسمی قرار می‌گیرد. اما شما می توانید با شلوارهای رسمی خود باز هم شلوارهای کتان را بپوشید. شلوارهای کتان یکی از کاربردی ترین شلوارهای مردانه ای است که شما می توانید در تمام فصول سال بپوشید.

کت بلیزر مردانه

۱۰-کت های بلیزر :

یکی از کت هایی که شما در فصل پاییز می توانید بپوشید کت های بلیزر هستند که می توانید از آن ها در استایل های رسمی خود استفاده کنید. خرید کت بلیزر سرمه‌ای یا مشکی یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است. این کار را با انتخاب یک طرح که برای مناسبت‌های رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی عالی و انعطاف‌پذیر باشد انجام دهید. برای کامل کردن ظاهر خود تنها نیاز است که کفش، پیراهن و شلوارهایی مناسب انتخاب کنید. به یاد داشته باشید مواردی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و دوخت بلیزر شما باشند.

 

 

جذاب ترین مجری صدا و سیما چگونه لباس میپوشد؟

مقاله قبلی

کت و شلوار را اینجا بپوشید

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل