اکسسوریکراوات مردانه

اکسسوری کراوات مناسب کدام مراسم ها است

0
کراوات مردانه نوین روز

ساخت استایل رسمی با اکسسوری کراوات برای مجالس و مناسب جشن ها می باشد.

هر شخصی و یا فردی دارای عقیده وسلیقه منحصر به خودش می باشد. زیبایی دنیا، در کنار هم قرار گرفتن جزئیات و نظم فراوان متضادها می باشد. مانند این که برای یک مراسم عروسی عده ای هستند که بسیار رسمی و همچنان ساختار گرایانه استایل خود را به این شکل می سازند. یعنی پیراهن مردانه به همراه کت وشلوار ویک کراوات. عده ای هم هستند که در کل به استایل رسمی علاقه ای ندارند. ما این مطلب را برای شما مخاطبان عزیز که قصد دارند بدانند اکسسوری کراوات مناسب کدام مراسم ها است تنظیم کرده ایم و این گونه به شرح شما آقایان شیک پوش میرسانیم.

کراوات قرمز نوین روز

در میان آقایان کسانی هستند که از اکسسوری کراوات برای استایلی شیک و رسمی و برای مراسم های دارای مناسبت های خاص استفاده می کنند.

برای شرکت در مراسمی مهم و رسمی از اکسسوری کراوات استفاده کنید:

ساختن این استایل همراه با کراوات کاملا به خود شما بستگی دارد. عده ای با یک پیراهن مردانه  به همراه کراوات در این مراسم ها شرکت می کنند. اما ما برای شما پیشنهادی داریم و آن هم این است که مانند یک جنتلمن واقعی و کاملا حرفه ای با پیشنهاد ما استایل خود را بسازید.کراوات مردانه نوین روز

 

کراوات، پیراهن مردانه، کت وشلوار و کفش رسمی تهیه کنید:

این موارد گزینه های الزامی هستند، البته شما می توانید همراه اکسسوری کراوات از اکسسوری های دیگر مانند جلیقه نیز برای شرکت در مراسم استفاده کنید که البته اجباری نیستند.

جالب است بخوانید   نحوه ست کردن پیراهن و اکسسوری ها:

لطفا به ساختار چند نمونه از ترکیب اکسسوری کراوات با لباس ها توجه کنید:

شاید شما به دنبال رنگ های متضاد هستید، توجه داشته باشید که ما رنگ های مکمل را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ های مکمل در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار  می گیرند: مانند قرمز و سبز یا آبی و نارنجی یا زرد وبنفش. این رنگ ها متضاد یکدیگرند و در کنار هم زیبایی خیره کننده ای دارند.

کراوات مشکی نوین روز

_ رنگ و طرح و پارچه:

برای پیدا کردن و ست کردن رنگ هایی که به یکدیگر می آیند حتما نباید رنگ  شناس باشید، بلکه فقط کافیه به چرخه رنگ دقت کنید. بیش از چندین راه برای ست کردن رنگ های مختلف کراوات وجود دارد.

کراوات مردانه ورساچه نوین روز

نمونه ای دیگر از رنگ ها که به عنوان گزینه ای پیشنهادی در مقابل چشمان زیبای شما قرار می دهیم، رنگ های خنثی مانند:سفید، بژ، مشکی و خاکستری می باشد. توجه کنید که یک کراوات به رنگ خنثی به زیبایی با یک اکسسوری دیگر رنگی ست می شود و به عکس نیز میتوان عمل کرد ونتیجه ای مشابه گرفت. از آنجایی که رنگ های خنثی به زیبایی و با هر رنگی ست می شوند.شما می توانید با انتخاب اکسسوری ها ، یکی به رنگ خنثی و دیگری را به هر رنگی مطابق خواسته تان انتخاب کرده و به تیپ و استایل خود زینتی اینگونه ببخشید و بدون شک شما یک مرد خوش تیپ و دلخواه هستید.

انتخاب اکسسوری کراوات ودیگر اکسسوری ها شبیه به یکدیگر می تواند کسل کننده باشد و در ضمن سلیقه شما را نیز زیر سوال می برد.

جالب است بخوانید  کدامیک از پیراهن های مردانه نیاز به کراوات دارند

لطفا به طرح و جنس پارچه کراوات نیز توجه فرمایید.

بررسی مهم ترین نکاتی که در خرید پیراهن مردانه باید بدانید

مقاله قبلی

چگونه کت بلیزر مردانه را ست کنیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اکسسوری