مد و پوشاکاستایلاستایل رسمیاکسسوریپوشت مردانهکراوات مردانه

اکسسوری کراوات و پوشت را در کدام مراسم ها می توانیم ست کنیم؟

0
نوین روز پوشت مردانه کراوات مردانه

هر شخصی و یا فردی دارای عقیده وسلیقه منحصر به خودش می باشد. در کنار هم قرار گرفتن جزئیات و نظم فراوان متضادها از مهم ترین علت زیبایی های بصری می باشد. مانند این که برای یک مراسم عروسی عده ای هستند که بسیار رسمی و همچنان ساختار گرایانه استایل خود را به این شکل می سازند. یعنی پیراهن مردانه به همراه کت وشلوار ویک کراوات. عده ای هم هستند که در کل به استایل رسمی علاقه ای ندارند. اما همه حق دارند همانگونه که دوست دارند لباس بپوشند. با نوین‌روز همراه باشید.

 کمتر اکسسوری همانند پوشت کمک میکند که شما در عین خوش تیپی خوش استایل نیز به نظر برسید. این پوشت مردانه است که کمتر از ده ثانیه به کمک شما می آید و یک استایل فوق العاده جذاب برای شما می سازد. البته باید در نظر داشت که همیشه اکسسوری ها تکمیل کننده  یک استایل مردانه هستند. اما به نقلی دیگربرخی از اکسسوری های مردانه نقش بسیار مهمی در نحوه استایل مردانه و چگونگی آن دارند و به بیان ساده تر باید اینگونه بگوییم  که برخی از اکسسوری ها مانند پوشت ها و همچنین کراوات ها لازمه استایل آقایان می باشند و مخصوصا آقایانی که می خواهند در مراسم هایی به شکل خاص شرکت کنند و یا آقایانی که در جامعه نقش اجتماعی بالایی دارند

برای شرکت در مراسمی مهم و رسمی از اکسسوری کراوات و ست پوشت استفاده کنید

ساختن این استایل همراه با کراوات کاملا به خود شما بستگی دارد. عده ای با یک پیراهن مردانه  به همراه کراوات در این مراسم ها شرکت می کنند. اما ما برای شما پیشنهادی داریم و آن هم این است که مانند یک جنتلمن واقعی و کاملا حرفه ای با پیشنهاد ما استایل خود را بسازید.

جالب است بخوانید  انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

کراوات، پیراهن مردانه، کت وشلوار و کفش رسمی تهیه کنید

این موارد گزینه های الزامی هستند، البته شما می توانید همراه اکسسوری کراوات از اکسسوری های دیگر مانند جلیقه نیز برای شرکت در مراسم استفاده کنید که البته اجباری نیستند.

لطفا به ساختار چند نمونه از ترکیب اکسسوری کراوات با لباس ها توجه کنید:

شاید شما به دنبال رنگ های متضاد هستید، توجه داشته باشید که ما رنگ های مکمل را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ های مکمل در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار  می گیرند: مانند قرمز و سبز یا آبی و نارنجی یا زرد وبنفش. این رنگ ها متضاد یکدیگرند و در کنار هم زیبایی خیره کننده ای دارند.

رنگ و طرح و پارچه اکسسوری های مردانه 

 بیش از چندین راه برای ست کردن رنگ های مختلف کراوات وجود دارد.

نمونه ای دیگر از رنگ ها که به عنوان گزینه ای پیشنهادی در مقابل چشمان زیبای شما قرار می دهیم، رنگ های خنثی مانند:سفید، بژ، مشکی و خاکستری می باشد. توجه کنید که یک کراوات به رنگ خنثی به زیبایی با یک اکسسوری دیگر رنگی ست می شود و به عکس نیز میتوان عمل کرد ونتیجه ای مشابه گرفت. از آنجایی که رنگ های خنثی به زیبایی و با هر رنگی ست می شوند.شما می توانید با انتخاب اکسسوری ها ، یکی به رنگ خنثی و دیگری را به هر رنگی مطابق خواسته تان انتخاب کرده و به تیپ و استایل خود زینتی اینگونه ببخشید و بدون شک شما یک مرد خوش تیپ و دلخواه هستید.

جالب است بخوانید  شلوار مردانه جین را در فصل گرما چگونه ست کنیم؟

 انتخاب اکسسوری کراوات ودیگر اکسسوری ها شبیه به یکدیگر می تواند کسل کننده باشد و در ضمن سلیقه شما را نیز زیر سوال می برد.

لطفا به طرح و جنس پارچه کراوات نیز توجه فرمایید

نحوه ست کردن پوشت مردانه 

 پوشت ها فقط یک پارچه کوچک تا خورده در جیب کت و شلوارها نیستند بلکه استفاده از آن ها  بسیار می تواند استایل یک آقا را تحت تاثیر قرار دهد و آن را از حالت یک استایل معمولی به یک استایل خاص و برای شرکت در مراسم خاص تبدیل کند و درست پوشت همان اکسسوری هست که آقایان امروزه به دنبال آن هستند.

در یک میهمانی رسمی یا غیر رسمی با یک پوشت دارای طرح خاص شرکت کنید:

 زمانی میرسد که در یک میهمانی می باید رسمی بودن ویا غیر رسمی بودن را در ست لباس خود در نظر گرفته،میخواهید لباس های خود و رنگ آنها را با هم ترکیب کنید، یک دستمال جیبی ابریشمی و یک کراوات بافتنی با یکدیگر تفاوت دارند.ولی گاهی ترکیب قشنگی دارند.در چنین مرحله ای شما باید در ابتدا پیراهن خود را با رنگ مورد نظر،شیری،سفید ،استخوانی یا آبی روشن انتخاب کنید.فراموش نکنید این رنگ از پیراهن ها با وجود اکسسوری ها هماهنگی دارند 

به چند روش می توان شلوار کتان مردانه را با کفش مردانه ست کرد؟

مقاله قبلی

۵روش جذاب برای ست کردن لباس های راه راه مردانه برای آقایان

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک