شلوار مردانهمد و پوشاک

به استایل خود رنگ بپاشید

0

همه ما به خاطر داریم که تا چند سال گذشته پوشیدن شلوار رنگی برای آقایان در هر سن و سالی یک تابوی بسیار بزرگ محسوب میشد و کسی جرات و حق استفاده از شلوار رنگی مردانه را نداشت البته ناگفته نماند که در سال های گذشته شلوار رنگی اصلا تولید نمیشدند . اما امروزه پوشیدن شلوار رنگی مردانه به جسارت زیادی نیاز ندارد بلکه آنچه برای پوشیدن شلوار رنگی مردانه نیاز است اعتماد به نفس و سلیقه شیک پوشی است .

خبر خوبی که برای شما داریم این است که شلوار رنگی مردانه مدتها است که به دنیای شیک پوشی مردان بازگشته است و مانند قبل یک عمل ممنوعه به شمار نمیرود .

اگر اصول پوشیدن و ست کردن این شلوار را به خوبی بلد باشید به زودی با یک تغییر شگرف و بی نظیر در استایل خود مواجه خواهید شد

شلوار کرمی مردانه نوین روز

چرا پیشنهاد ما شلوارهای رنگی مردانه است

طبق بررسی ها و آمار رنگ های مشکی خاکی و تیره حدود معادل ۸۴ درصد از کمد آقایان را به خود اختصاص داده اند در همه لباس ها . لذا شما با استفاده از شلوار های رنگی میتوانید گزینه های بیشتر و متنوع تری برای ست کردن داشته باشید .

هم چنین رنگ های تیره مانند قهوه ای سرمه ای و مشکی به علت داشتن طیف های مشابه به طیف نور خورشید گرما و نور بیشتری را در فصل گرما دریافت میکنند و ممکن است باعث عرق سوز شدن شما و غیر قابل تحمل شدن گرما برای شما خواهد شد . شلوار های رنگی میتوانند باعث کمتر جذب شدن نور و گرما شده و تحمل گرما را برای شما آسان کند .

جالب است بخوانید  کت و شلوار را اینجا بپوشید

شلوار سبز مردانه نوین روز

شلوار رنگی مردانه را چگونه ست کنیم؟

اگر جزء افرادی هستید که به تازگی قصد پوشیدن لباس های رنگی مردانه را دارید پیشنهاد ما این است که ابتدا بر روی یک لباس فوکوس کنید .

به عنوان مثال ابتدا با یک شلوار رنگی شروع کنید سپس به سراغ لباس های دیگر مانند پیراهن یا کت بروید . به عنوان مثال اگر کت سبز یشمی انتخاب میکنید بهتر است یک تی شرت سفید طرح دار به همراه یک شلوار طوسی بپوشید .

در مثالی در ادامه بهتر توضیح خواهیم داد

برای ترکیب لباس ها کافی است آیتمهای اصلی لباس خود را انتخاب کنید و سپس مدل ها و طرح ها و رنگ ها را با یکدیگر ست کنید . اگر بخواهید در فصل گرم سال لباس های رنگی بپوشید دیگر نیازی نیست که هارمونی رنگی را رعایت کنید . بلکه لازم است با استفاده از WHEELCOLOR رنگ های مکمل را انتخاب کرده و با یک دیگر ست کنید .

شلوار رنگی مردانه نوین روز

اگر یک شلوار به رنگ زرشکی یا بادمجانی انتخاب کرده اید برای پیراهن باید از رنگ سرمه ای یا آبی استفاده کنید . اما اگر نخواهید از رنگ سرمه ای در تناژهای روشن نیز استفاده کنید پیشنهاد میکنیم یک پیراهن کزوال سفید مردانه بپوشید و روی آن یک کت سرمه ای روشن یا آبی بپوشید تا ترکیب متضادی بیافرینید .

برخلاف آنچه همه ما تصور میکردیم باید بگوییم که این شلوار ها برای مراسم ها و میهمانی های رسمی نیز مناسب است . شما میتوانید شلوار رنگی منتخب خود را با انواع کت ها ، اکسسوری ها ، کفش ها و پیراهن ها ست کنید . البته نلاگفته نماند که این شلوار های رنگی مردانه را میتوانید با آیتم های رسمی دیگر ست کنید به این شرط که آیتم های دیگر از رنگ خنثی باشند .

جالب است بخوانید  کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

مقاله قبلی

چگونه بر اساس محیط کار بهترین لباس را انتخاب کنیم؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار مردانه