شلوار جینشلوار مردانه

راهنمای ست کردن شلوار جین مشکی و آبی با پیراهن و کفش مردانه

0
ست کردن استایل جین نوین روز

بسیاری از آقایان با مساله ست کردن شلوار جین مشکی یا لباس های جین خود مشکل دارند. به بیان بهتر دوست دارند بدانند که چه لباس هایی بیشتر با شلوار جین ست می شود و یا بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار جین یا پیراهن جین چیست؟ در مجله استایل نوین روز بیشتر این موضوع را بررسی میکنیم.

اصول ست کردن شلوار جین مردانه

شلوار های جین در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند اما عمده ترین انتخاب آقایان در استایل های روزمره شلوار جین مشکی و آبی است.

شلوار جین آبی را با چه پیراهنی ست کنیم؟

شلوار جین آبی معمولا دارای طیف رنگی با تنوع بالا است. به طور کلی اگر بخواهیم استایلی جذاب و همزمان هماهنگ داشته باشیم؛ لازم است کنتراست رنگی پیراهن با شلوار را با دقت بیشتری بچینیم.

پیراهن چهارخانه

محبوب ترین و عامیانه ترین طرح لباس میان پیراهن های مردانه، طرح چهارخانه است.

البته پیراهن های چهارخانه ی مردانه عموما به طور کلی به چهارخانه درشت و چهارخانه ریز تقسیم می شوند در این میان پیراهن هایی که دارای چهارخانه ی درشت هستند؛ ظاهری اسپرت تری نسبت به پیراهن های چهارخانه ریز دارند. پس می توان نتیجه گرفت که پیراهن چهار خانه درشت مناسب ست کردن با شلوار جین آبی است.

پیراهن آستین بلند سرمه ای مردانه

یکی از گزینه های مناسب ست کردن پیراهن به همراه شلوار جین آبی روشن، پیراهن سرمه ای است. بهتر است که مدل پیراهن سرمه ای آستین بلند باشد. البته وجود جیب در پیراهن باعث ایجاد استایل اسپرت تری  می شود؛ و در نتیجه هماهمگی بیشتری با شلوار جین خواهد داشت.

جالب است بخوانید  5 اشتباه رایج آقایان در انتخاب و خرید شلوار مردانه

پیراهن جین

پیراهن های جین یا لی، دارای طیف رنگی تیره و روشن هستند. مدل های متنوعی در بازار وجود دارد؛ که می توان پیراهن های جین را به سه دسته تقسیم کرد. این پیراهن ها از مدل های زاپ دار یا سنگ شور، طرح پیراهن جین خام ساده یا دو جیب وجود دارند.

برای انتخاب پیراهن جین مناسب برای شلوار جین یا لی آبی، بهتر است به سراغ رنگ های تیره تر بروید. چرا که پیراهن جین سرمه ای با شلوار جین آبی روشن ترکیب بسیار زیبایی میسازد.  برای جذابیت بیشتر میتوانید دکمه های پیراهن جین خود را باز بگذارید و به رنگ کفش کتانی خود تی شرتی در زیر پیراهن بپوشید.

رنگ شلوار جین متناسب با رنگ کفش

برای انتخاب کفش مناسب باید در ابتدا به رنگ شلوار و سپس به مدل شلوار جین دقت کنید. اگر شلوار جین شما دارای سنگ شور و طرح های زخمی می باشد بهتر است، کتانی بپوشید.  چرا که یک اسنیکرز سفید با شلوار های جین آبی سنگ شور شده ترکیب فوق العاده جذابی خواهد ساخت.

البته پوشیدن کفش های کتانی با مدل ها و شکل های مختلف با شلوار جین آبی یک تصمیم سلیقه ای است و هرکس میتواند جذاب ترین ترکیب از نظر خود را بسازد. اما یک هشدار و نکته مهم!!!!!!!!

 در مورد شلوار جین که دارای طرح و سنگ شور است، پوشیدن کفش های چرم براق و یا کلاسیک به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. اگر دوست دارید کفش چرم یا نیم بوت مثل چوکا بپوشید بهتر است شلوار جین تیره یا سرمه ای ساده انتخاب کنید که سایز دم پای آن با مدل کفش تناسب داشته باشد.

جالب است بخوانید  top 10 فروشگاه های برتر اینترنتی شلوار مردانه +68 مدل شلوار مردانه جدید همراه با عکس

شلوار های جین لول تفنگی یا دم پا تنگ و پایین کش (اسلش) نیز از طرح ها و مدل های مختلف نیز در بازار موجودند که برای ست کردن شلوار های جین این مدلی بهتر است از کفش های کتانی یا لوفر استفاده کنید.

مدل های شلوار جین های طرح دار و دارای جیب های اضافی یا شلوار جین شش جیب نیز مخصوص ست شدن با کفش های کتانی اسپرت می باشد.  همچنین اگر دوست دارید پیراهن با شلوار جین خود بپوشید بهتر است از مدل پیراهن های چهار خانه اسپرت استفاده کنید.

ست کردن شلوار جین مشکی با کفش و تیشرت و پیراهن

 یکی از محبوب ترین مدل های شلوار جین نیز شلوار جین مشکی است. شلوار های جین مشکی ظاهری کلاسیک و ساده دارند که مناسب با هر سن و سلیقه ای می باشد. ست کردن شلوار جین مشکی با لباس های دیگر کار سختی نیست و همه با سلیقه های مختلف در مورد خرید لباس می توانند به راحتی استایل خاص خود را بسازند.

۱+۵ نکته مهم در خرید پیراهن مردانه برای آقایان کوتاه قد

مقاله قبلی

فرش؛ آمیخته ای از فرهنگ، هنر و صنعت ایرانیان؛ روح و جان خانه ایرانی

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار جین