اکسسوریپیراهنپیراهن مردانهمد و پوشاک

 نحوه ست کردن پیراهن و اکسسوری ها:

0
پیراهن مردانه و اکسسوری ها_نوین روز

ست پیراهن و کراوات و اکسسوری ها رازهایی دارد که استایلیست های حرفه ای آن را می دانند. رازهایی که اگردر ضمن نداشتن آگاهی از آن ممکن است باعث شود تیپ رسمی یا اداری تان به جای این که با یک پیراهن شیک و اکسسوری ها خیره کننده باشد، بر هم ریخته به نظر برسد.

حتما تا به حال پیش آمده است که برای رفتن  به یک جلسه کاری یا میهمانی جلوی آینه بایستید و کراوات های مختلف را روی پیراهن تان گذارده و به این فکر کنید که آیا اکسسوری مناسبی است یا خیر؟

اکسسوری ها:

اما اکسسوری ها پارتی جدا از آیتم های اصلی لباس ها می باشند که بدون آن ها استایل شما گویی به گونه ای است که چیزی کم دارد. اکسسوری ها شامل: کمربند، دستکش، کلاه، شال گردن، عینک، پوشت، کراوات، پاپیون، دستمال گردن و غیره… می باشند.

در این مقاله قصد داریم به شما مخاطبان عزیز نحوه ست کردن پیراهن و اکسسوری ها را آموزش داده تا شما آن را به خوبی و با استایلی شیک و منحصر به فرد به نمایش گذارده و از جمله افرادی خوش تیپ باشید، ابتدا قصد داریم چند نمونه از اکسسوری ها را برای شما مثال بزنیم و در مورد آن به شما توضیح دهیم. در این مقاله همراه ما باشید.

چند نمونه از اکسسوری هایی که می تواند در استایل شما بسیار تاثیر گذار باشند عبارتند از :

کراوات مردانه، پوشت، دستبند، ساعت، کیف دستی و … که هرکدام از آن ها می توانید به نوعی با استایل های خود ست کنید.

جالب است بخوانید  شلوار خاکی مردانه و روش های ست کردن آن با لباس های مردانه

فقط توجه کنید همیشه استفاده به اندازه از استایل ها باعث خوشتیپی شما آقایان می شود در غیر این صورت بیشتر شبیه فالگیرهایی خواهید شد که به خود همه چیز آویزان می کنند.

یکی از چالش هایی که برای آقایان وجود دارد این است که پیراهن های خود را چگونه با اکسسوری های خود ست کنند؟

اکسسوری ها و نحوه ست کردن آن با پیراهن های مردانه :

نحوه ست کردن پیراهن با اکسسوری کراوات :

پیراهن آبی با کراوات ها :

پیراهن آبی و کراوات_ نوین روز

برای ست کردن اکسسوری مانند کراوات با پیراهن آبی می توانید از کراوات های هم خانواده استفاده کنید که حتی متناسب با فصل می توانید از کراوات های بافتنی استفاده کنید. برای مثال کراوات بافتنی سرمه ای یا خال خال سرمه ای برای پیراهن آبی یک کراوات ایده آل است.

همچنین شما می توانید از رنگ مکمل استفاده کنید. برای مثال می توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید زیرا رنگ نارنجی سوخته یکی از رنگ هایی است که با پیراهن آبی بسیار مناسب است.

پیراهن صورتی ساده :

پیراهن صورتی و کراوات_نوین روز

بنفش و یاسی رنگ های مشابه صورتی هستند. با انتخاب طیف های تیره تر این رنگ ها هرگز خطا نرفته اید.
سبز، رنگ مکمل صورتی است و طیف خاکی مات انتخاب جسورانه ای است که شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

دکمه سرآستین و کراوات دو اکسسوری است که شما می توانید آن را برای پیراهن های استفاده کنید تا همیشه استایلی متفاوت داشته باشید.

ست کردن پیراهن و دکمه سرآستین :

 

دکمه سرآستین یکی از بهترین اکسسوری هایی است به سرآستین پیراهن ها زینت می بخشد. دکمه سرآستین به جای دکمه بر سر مچ پیراهن ها بسته می شود و نمای بسیار زیبایی به پیراهن می دهد. برخی از دکمه سرآستین ها دارای سر بزرگتر همراه با نگین هستند که شما می توانید برای رفتن به یک مهمانی آن ها را پیراهن های خود ست کنید.

جالب است بخوانید  کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

پیراهن سفید :

ست پیراهن و دکمه سرآستین_ نوین روز

پیراهن سفید جز آن دسته از لباس هایی محسوب می شود که برای آقایان بسیار پرکاربرد است. همچنین پیراهن سفید به هر رنگ پوستی می آید به همین دلیل اکثر آقایان حداقل یک پیراهن سفید را در کمد لباس های خود دارند.

اگر می خواهید پیراهن سفید خود را در یک مراسم رسمی بپوشید بهتر است با یک اکسسوری مانند دکمه سرآستین به آن تنوع ببخشید. به دلیل این که پیراهن سفید رنگی خنثی دارد شما به راحتی می توانید آن را با هر مدل و رنگ دکمه سرآستینی ست کنید.

به همین دلیل برای تنوع به پیراهن های سفید خود می توانید از هر مدل دکمه سرآستینی که در کمد خود دارید استفاده کنید.

پیراهن آبی :

پیراهن آبی و دکمه سرآستین_نوین روز

اگر می خواهید اکسسوری، مثل دکمه سرآستین را با پیراهن آبی خود ست کنید باید حتما دقت لازم را خرج کنید. از آن جایی که دکمه سرآستین های رنگی با پیراهن آبی خیلی توی ذوق می زند باید بگویم برای پیراهن های آبی خود باید از دکمه سرآستین های ساده استفاده کنید تا همیشه خوش تیپ به نظر برسید. دکمه های نقره ای می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

همچنین یکی از مناسب ترین رنگ ها برای ست کردن دکمه سرآستین با پیراهن آبی، دکمه سرآستین آبی نیز می باشد. شما با توجه به رنگ آبی پیراهن خود می توانید از تنالیته رنگ آبی نیز استفاده کنید.

پیراهن صورتی :

پیراهن صورتی و دکمه سرآستین_نوین روز

انتخاب دکمه  سرآستین برای پیراهن های صورتی کمی سخت تر از پیراهن های آبی و سفید است. اما نگران این سختی نباشید هر سختی یک راهی دارد. شما می توانید با پیراهن های صورتی خود دکمه سرآستین صورتی نیز ست کنید. این می توانید اولین گزینه راحت برای شما باشد. البته باید صورتی دکمه سرآستین شما با رنگ پیراهنتان متفاوت باشد. شما با تضاد می توانید بهترین استایل را داشته باشید.

جالب است بخوانید  پیراهن مردانه و روش های انتخاب آن

دومین انتخابی که برای شما می تواند مناسب باشد دکمه سرآستین نقره ای است. قطعا شنیده اید که صورتی و تنالیته خاکستری مکمل یکدیگرند.

البته یک گزینه دیگر هم در مقابل تان وجود دارد و آن دکمه سر آستین چند رنگ است. اگر چه انتخاب این مدل کمی جسارت می خواهد اما اگر عاشق خاص بودن هستید، دکمه سر آستین رنگی می تواند انتخاب هیجان انگیزی برایتان باشد.

 

۴کفش رسمی مردانه برتر

مقاله قبلی

چگونه آقایان بر اساس یودجه وسایز خود شلوار جین انتخاب کنند؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در اکسسوری