شلوار جینشلوار مردانه

چگونه آقایان بر اساس یودجه وسایز خود شلوار جین انتخاب کنند؟

0

شلوارجین مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای هر مردی می باشد .به دلیل کیفیت و راحتی و همچنین به دلیل این که یک شلوار مورد نیاز و مفید و همچنین مقرون به صرفه است. این شلوار مردانه جذاب که سن و سال خاصی هم ندارد برای همه آقایان مناسب است. همه افراد بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خود می توانند برای خود شلوار جین تهیه کنند. اما چگونه میتوان یک شلوار جین مناسب انتخاب کرد؟

شلوارهای جین بر اساس مدل و رنگ و نوع دوخت و جنس دسته بندی می شوند.جین یا دنیم ۱۲ نوع پارچه در زیر مجموعه خود دارد که از ترکیب پارچه های مختلف با پارچه اصلی یعنی کتان به وجود آمده اند . نوع پارچه های ترکیبی و کیفیت آن ها در قیمت نهایی شلوار مردانه جین تاثیر بسیار مهمی دارد.

 

شلوارهای جین از آن جایی که تن خور بسیار خوبی دارند و از طرفی بسیار راحت هستند انتخاب روزمره بسیاری از آقایان در هر سن و سالی می باشند. این شلوار به خوبی میتواند اندام شما را زیباتر جلوه داده و به خوش تیپ تر شدن شما کمک شایانی کند. اما بسیار مهم است که شلوار جین را بر اساس فرم اندامتان انتخاب کنید.

به علت مقاومت بالا و راحتی بسیار این شلوار را آقایان در استایل روزمره خود به کار می برند.

جین های کاغذی و جین های سبک و نرک که از پارچه های مرغوب و نازک دوخته می شوند بیشتر مناسب فصل های بهار و تابستان هستند. اما جین هایی که ضخیم و سنگین هستند به علت تراکم بافت در پاییز و زمستان بیشتر پوشیده می شوند.

جالب است بخوانید  به استایل خود رنگ بپاشید

هیچ گاه سنگین و ضخیم بودن پارچه شلوار جین به معنای مقاومت و کیفیت خوب آن نیست. پارچه شلوار جین به معنای مقاومت بالا و کیفیت خوب آن نیست. پارچه شلوار جین هنگامی از مرغوبیت کافی برخوردار خواهد بود که از پنبه و کتان درجه یک در تولید آن استفاده شده باشد. هزینه ای که برای خرید شلوار جین می کنید با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد . بدین معنی شلواری که به بهای گزاف خریداری میکنید متقابلا کیفیت بالایی خواهد داشت و برعکس.

شلوار جین در مدلهای مختلف  سال های بسیار زیادی جزء ترندهای هر دهه بوده است.

آنچه واضح است این است که جین همواره محبوب بوده است و همه افراد مطابق مدهای سال های متفاوت به مدل های مختلفی از جین علاقه دارند. بسیاری از افراد سالمند مدل های جدید جین را نمیپسندند و از طرفی مردان جوان امروزی نیز به مدل های دهه های گذشته میل و رقبتی ندارند.

امروزه شلوار های جین در مدل های بسیار متفاوتی دوخته می شوند و هر کشوری مطابق با فرهنگ خود و طراحی های طراحان مد و لباس مدل های متفاوتی را تولید میکنند به عنوان مثال شلوارهای جین با نام تجاری گپ محصول کشور ژاپن می باشند و مخصوص افراد لاغر و کشیده هستند. یا شلوار های جین یونیکو نوعی شلوار جین ژاپنی که کمی هم حالت کشی دارد و بسیار با کیفیت است. همچنین از قیمت بالایی برخوردار است.

از طرفی شلوارهای جین ایتالیایی  برای مردان فرنسوی و ایتالیایی و همه مردانی که اندام های لاغر و قد بلندی دارند مناسب هستند. در طراحی این شلوارها از اندام های لاغر و کشیده و راسته الهام گرفته شده است.

جالب است بخوانید  شلوار خاکی مردانه و روش های ست کردن آن با لباس های مردانه

همچنین بر اساس فرم بدن شلوارهای جین که قسمت بالای آن گشادتر از قسمت پایینی آن است اندام را پرتر و درشت تر جلوه می دهد و برای کسانی که پاهای خیلی لاغری دارند مناسب تر است.

انواع مختلفی از شلوارهای جین را می توانید در بازار پیدا کنید که هر کدام از آن ها دارای طرح ها و مدل های گوناگونی هستند مثلا شلوارهای جین راسته یا شلوارهای جین پاکتی.

شلوارهای جین دم پا گشادبه علت این که دردید دیگران خطا ایجا میکنند و قسمت باسن و ران ها را با ساق و زانو هماهنگ میکند باعث یک دست دیده شدن پاها می شود. بدین ترتیب میتواند باعث لاغرتر دیده شدن افراد چاق با فرم چاقی سیب شکل بشوند.

 نحوه ست کردن پیراهن و اکسسوری ها:

مقاله قبلی

۱۰ لباسی که باید در کمد خود داشته باشید.

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار جین