استایلمد و پوشاک

چگونه در سفرها هم جذاب ترین و شیک ترین مرد باشیم؟

0
استایل سفر نوین روز

همانطور که میدانید پوشش مناسب و لباس زیبا باعث با شخصیت جلوه دادن افراد و تمایل بیشتر دیگران برای هم نشینی و گپ و گفت صمیمانه میشود . یک استایل سفر مناسب نشانه پرستیژ منحصر بفرد و دیسیپلین  و نظم عالی است ؛ که میتواند به خوبی روی دیگران تاثیر بگذارد و آن‎ها را جذب کند. با نوین روز بمانید

سفر جزو اوقات خوش همه انسان ها است . همه تمایل دارند در طول سفر با افراد جدید آشنا شوند همچنین لحظات خوشی را برای خود و دیگران ایجاد کنند.

به عنوان یک مرد خوش پوش شما باید ابتدا یک چمدان کپسولی  برای خودتان ایجاد کنید ؛ شما در چمدان کپسولی خود کمترین لباس را جمع آوری میکنید . اما این لباس ها باید کاملا کاربردی و مهم باشند. و شما با همین تعداد کم باید بتوانید بیشترین تعداد استایل را برای خود بسازید.

به عنوان مثال کت و شلوار سرمه ای را به عنوان یک لباس کاربردی و کلاسیک میتوان با پیراهن سفید یا آبی و تناژ های سرد ست کرد . همچنین تیشرت سفید که به سادگی میتوان با انواع شلوارها ، کفش‎ها و کیف‎ها ست کرد .

در ابتدا باید بدانید که آب و هوای مقصد سفر چگونه است و بر اساس آن لباس و ملزومات کافی را برای سفر آماده کنید . برای مکانی با آب و هوای معتدل یا گرم ، لباس ها و پیراهن‎هایی با رنگ روشن مانند کرمی ، خاکی ،آبی  بهره برد که جنس آن‏ها کتان یا نخ باشد .شلوار ها هم باید رنگ روشن و اتو شده باشند .اما در مکان های سرد لازم است که یک پالتوی بلند با رنگ طوسی ،خاکی یا مشکی داشته باشید که قابلیت ست شدن با انواع پیراهن های ضخیم و بافت ها را داشته باشد

جالب است بخوانید  کت و شلوار اداری و همه چیز درباره آن

کت و شلوار بهترین انتخاب است

حتی در سفر . بله در سفرهای کاری نیز کت و شلوار میتواند به کمک شما آمده و استایل شما را بی نقص جلوه دهد. پوشیدن کت و شلوار میتواند باعث شود شما پرستیژ شرکت وکسب و کار خود را به خوبی به نمایش بگذارید و بتوانید بر طرف مقابل خود تاثیری کاریزماتیک بگذارید .

در حین سفر مانند فرودگاه یا ایستگاه قطار بهتر است از یک کت تک به همراه یک شلوار که جنس آن با کت متفاوت است بپوشید . اما مهم است که رنگ کت و شلوار در یک طیف باشد . طیف های سبز و سرمه ای مانند کله غازی ، لجنی و سرمه ای روشن مناسب ترین رنگ است  .

ست کردن پیراهن با کت و شلوار تابستانه

عموما سفر ها در فصل تابستان هستند پس کت و شلوار کتان بهترین انتخاب برای سفر در فصل گرما هستند . کتان باعث جریان یافتن هوا در اندام شما شده و از گرمازدگی و خستگی شما جلوگیری میکند . کت شلوارهای تابستانه معمولا در رنگ های روشن هستند مانند آبی آسمانی ، کرم و تناژ های مختلف این دو رنگ .

جالب است بدانید کت و شلوار های تابستانه تنها کت و شلواری است که به همراه آن میتوانید از تی‌شرت استفاده کنید . یک تی‌شرت سفید بدون طرح به همراه کت و شلوار رنگی نشان دهنده روحیه شاداب و سرزنده شماست . با این که خودتان به خوبی میدانید اما لازم میدانیم یادآوری کنیم با این سبک لباس می توانید فقط از کفش های کژوال استفاده کنید . بدون جوراب البته !

جالب است بخوانید  گیره کراوات و هر آنچه که باید بدانید!!!

شلوار های جین ; بهترین تصمیم برای سفر

همه ما میدانیم که شلوار های جین مردانه به خوبی میتوانند جلوه جذاب و نویی را به استایل شما ببخشند . پس حتما به همراه یک کت تک و تی شرت رنگی و شلوار جین یک استایل فوق العاده بیافرینید.

اما نکته ای که بسیار مهم است این است که از شلوارهای جین مشکی دوری کنید و از رنگ های دیگر آن بهره ببرید. آیا تابحال یک جین سفید به همراه کت سرمه ای و بوت طوسی پوشیده اید؟

اگر امتحان نکرده اید در سفر بعدی حتما این ترکیب را بپوشید و دیگران را به وجد آورید .

کفش مناسب

نیازی به نگرانی نیست شما با دو عدد کفش هم در سفر میتوانید خوش استایل باشید . اما اگر سفر شما کاری است حتما یک از کفش ها کفش رسمی مانند آکسفورد باشد ولی اگر قرار است به همراه کار به تفریح نیز بپردازید یک جفت کفش ونس یا لوفر نیز میتواند شما را از دیگران متمایز کند .

کت اسپرت مردانه؛ چگونه کاربردی و پرمصرف و محبوب آقایان است؟

مقاله قبلی

چگونه می توان در یک استایل جذاب کراوات و پوشت را می توان ست کرد؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در استایل