شلوار جینشلوار مردانهمد و پوشاک

چگونه شلوار جین مشکی را با بقیه آیتم ها بپوشیم؟ ؟

0
شلوار جین مشکی ساده را در استایل های مختلف به کار میبرند نوین روز

 

شلوار جین در انواع رنگ های مختلف به عنوان یک لباس اسپرت و تا حدودی کژوال بین مردم شناخته میشوند . در بین همه انواع جین ها فقط شلوار جین مشکی ساده میتواند در دسته لباس های کلاسیک و رسمی قرار بگیرد ، زیرا به سادگی میتواند با انواع دیگر لباس ها ست شود . اگر میخواهید بدانید که کدام لباس ها با شلوار جین مشکی ست میشوند باید در پاسخ بگویم شما باید با سلیقه شخصی خود و بر اساس فرم بدنی خود بتوانید مناسب ترین نوع و مدل شلوار جین مشکی در اندام شما زیبا و برازنده است . آنچه هدف این مطلب است بررسی شلوار جین مشکی و راهنمای ست کردن آن با دیگر لباس ها است .

شلوارجین مشکی از لباس های محبوب آقایان است نوین روز

شلوار جین مشکی از مدل های کلاسیک ساده است که همواره مورد توجه آقایان بوده و به علت ترکیب پذیری بالای آن با بسیاری از لباس‌ها ست میشود . از این رو در انتخاب بسیاری از شیک پوشان جنتلمن همواره جای داشته است . اما چرا شلوار جین  مشکی  در میان پوشاک آقایان تا این حد محبوب است ؟ این شلوار همیشه در صدر ترند ها بوده و به علت جذابیت آن همواره جز شیک ترین لباس ها قرار داشته است . شلوار جین مشکی میتواند چیزی فراتر از مد نیز باشد . این شلوار قابلیت این را دارد که هم چنان که برای یک میهمانی پوشیده میشود برای یک تفریح نیم روزی دوستانه هم مناسب باشد .

آنچه که درباره پوشیدن شلوار جین مهم است که بدانید این است :

باید شلواری مناسب با اندام و سایز خود را بیابید سپس با ترکیب لباس های مختلف با آن به دوستان خود سر بزنید به میهمانی خانوادگی بروید یا در جشن عروسی یکی از اقوام خود شرکت کنید .

جالب است بخوانید  5 اشتباه رایج آقایان در انتخاب و خرید شلوار مردانه

برای اینکه بفهمیم کدام مدل مناسب ماست باید ابتدا شایز خود را به دست آورده و سپس بر حسب آن اقدام به خرید شلوار جین مشکی کنیم.

شلوار جیم مشکی باید کاملا اندازه بدن باشد و نباید بیش از حد معمول بزرگ یا تنگ باشد . برند های بسیاری شلوار جین مشکی را تولید میکنند از این رو شما میتوانید به میزان بودجه خود برای شلوار جین هزینه کنید و یقین داشته باشید که بر روی لباس مناسبی سرمایه گذاری کرده اید .

چگونه با شلوار جین استایل رسمی بسازیم ؟

با توجه به این که قبل تر گفتیم ، همه میدانیم که شلوار جین مشکی از آن دست لباس هایی است که هم قابلیت کژوال بودن را دارد و خاصیت رسمی بودن را . از این رو شما هستید که انتخاب میکنید کدام لباس ها را با شلوار جین مشکی ست کنید تا استایل نهایی شما رسمی باشد یا کژوال ! آنچه در استایل رسمی مهم است یک دستی و هارمونی مناسب رنگ ها است . در استایل رسمی نباید دست به انتخاب های جسورانه و رنگ های خاص و تند زد . لذا رنگ های مناسب برای استایل رسمی با شلوار جین مشکی رنگ های خنثی هستند . به عنوان مثال یک پیراهن سفید رسمی آکسفورد با بوت چوکا در رنگ هایی مانند طوسی ، سرمه ای یا مشکی یک ست بی نظیر  عالی با شلوار جین مشکی هستند .

لباس های دیگری هم هستند که به رسمی بودن استایل شما اضافه میکنند . یک پلیور سرمه ای یا عنابی میتواند هارمونی بسیار مناسبی با شلوار جین مشکی ایجاد کرده و به رسمیت استایل شما بیفزاید .حتی میتوانید یک پلیور یقه هفت را در رنگ های سرمه ای ، آبی درباری یا قرمز کشمیری بپوشید به همراه یک کراوات یا پاپیون در رنگ متضاد تا ریتم رنگ ها باعث چرخش نگاه در استایل شما بشود . هم چنین اگر این استایل را میخواهید در محل کار یا جلسات رسمی بپوشید بهتر است از یک کراوات در رنگ مشکی استفاده کنید .این بهترین استایل رسمی است که میتوانید با شلوار جین مشکی بپوشید .

جالب است بخوانید  1+5 نکته مهم در خرید پیراهن مردانه برای آقایان کوتاه قد

اسمارت کژوال با  جین مشکی

شلوار جین مشکی قابلیت ست شدن با بسیاری از ترکیب ها را دارد .اما اگر در استایل کژوال استفاده شود انتخابی بسیار جادویی و هوشمندانه ای خواهد بود . در استایل کژوال باید از رنگ های خنثی و ترکیب رنگ های خنثی مانند مشکی ، طوسی ،دودی و سفید استفاده کنید . در انتخاب این رنگ ها باید رنگ پوست را نیز در نظر بگیرید . برای تی‎شرت میتوانید رنگ های طوسی ، خاکستری یا مشکی را در نظر بگیرید و برای پوشش بیرونی آن مانند کت تک ، پلیور یا ژیله ای خاکستری یا سرمه ای را استفاده کنید و به آن شلوار جین مشکی را اضافه کنید . اگر انتخاب شما استایل کژوال است و میخواهید از آن در محل کار یا مکان های رسمی دیگر دیگر استفاده کنید بهتر است بجای تی شرت از بلوز یا پیراهن آستین بلند استفاده کنید .علت آن که اصرار بر پلیور یا ژیله در استایل کژوال داریم این است که در کت در هر حالتی کمی رسمی است از این رو شما باید دقت کنید که کت را از حالت رسمی خود خارج کنید . برای این کار پیشنهاد میکنیم که از کت های بدون حالت و پارچه با طرح مینیمالیستی استفاده کنید . از اکسسوری مناسب با استایل کژوال مانند عینک را جهت ست کردن انتخاب کنید . کفش نیز بهتر است یک ونس یا کتانی سفید برای محیط های غیر رسمی باشد .

ترکیب جین مشکی و لباس های مشکی

برای درک بهتر این ترکیب توجه شما را به استایل رایان رینولدز یا دیوید بکهام جذاب جلب میکنیم . این استایل  راحت ترین ترکیب برای جین مشکی است . برای این کار لازم است فقط پیراهن مشکی ژاکت چرم مشکی را ضمیمه شلوار جین مشکی کنید و یک استایل غیر رسمی بی نظیرو خارق العاده برای خود بسازید . مشکی مرموزترین رنگ است . از این رو برای تکمیل استایل رمزآلود خود بهتر است یک کفش مشکی ، کلاه یا عینک تمام مشکی انتخاب کنید . استایلی که حتی در روزهای گرم سال هم میتواند مناسب باشد .

جالب است بخوانید  کدام اکسسوری ها را میتوان با کت و شلوار استفاده کرد؟

با شلوار جین ترکیب ها و استایل های متفاوت دیگری نیز میتوانید بسازید . نیازی نیست مشکی را همیشه با رنگ مشکی یا دیگر رنگ های تیره بپوشید . برای تمایز با دیگران در روزهای گرم سال میتوانید یک تی شرت خاکستری را به همراه یک پلیور نازک بهاره بپوشید . آنچه واضح است در استایل و ترکیب شلوار جین مشکی هیچ گاه آیتم های تیره رنگ از استایل حذف نمیشوند بلکه با هارمونی مناسب در کل استایل پخش و تکرار میشوند .

 

کدام لباس برای روز اول کاری مناسب است؟

مقاله قبلی

۵ توصیه برای خوشتیپی و جذابیت در فصل پاییز

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار جین