مد و پوشاکاکسسوریپوشت مردانهکراوات مردانه

چگونه می توان در یک استایل جذاب کراوات و پوشت را می توان ست کرد؟

0
نوین روز ست پوشت و کراوات مردانه

ست کردن کراوات و پوشت شبیه به یکدیگر می تواند کسل کننده باشد و در ضمن سلیقه شما را نیز زیر سوال می برد.یشنهاد ما راجع به ست کردن کراوات و پوشت این است که هماهنگی این دو اکسسوری زیبا را همانگونه که ما برای شما توضیح می دهیم بیاموزید و هیچگاه آنها را شبیه به یکدیگر انتخاب نکنید. با نوین روز همراه باشید.

شاید به هنگامی که شما وارد یک فروشگاه می شوید ابتدا ست های شبیه به یکدیگر کراوات و پوشت را می بینید و در واقع شاید مورد پسند شما قرار بگیرد اما حقیقت فراتر از آن چیزی است که شما به آن فکر می کنید وحتی اگر این ست ها را در کمد لباس های خود دارید، بهتر است که هر یک از آنها را به تنهایی  و با اکسسوری مناسب و با تلفیق رنگی دیگری ست کنید.

راه های زیادی برای ست کردن پوشت و کراوات وجود دارد اما باید سه چیز را در نظر گرفت. رنگ و طرح و پارچه.

نحوه ست کردن رنگ پوشت و کراوات

برای پیدا کردن و ست کردن رنگ هایی که به یکدیگر می آیند حتما نباید رنگ  شناس باشید، بلکه فقط کافیه به چرخه رنگ دقت کنید. بیش از چندین راه برای ست کردن رنگ های مختلف کراوات وپوشت وجود دارد.

شاید شما به دنبال رنگ های متضاد هستید، توجه داشته باشید که ما رنگ های مکمل را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ های مکمل در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار  می گیرند: مانند قرمز و سبز یا آبی و نارنجی یا زرد وبنفش. این رنگ ها متضاد یکدیگرند و در کنار هم زیبایی خیره کننده ای دارند.

جالب است بخوانید  انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

شاید سلیقه شما به گونه ای باشد که رنگ هایی را می پسندید که نزدیکی بیشتری با هم دارند. در این مواقع از رنگ های آنالوگ کمک گرفته، رنگ های آنالوگ رنگ هایی هستند که یکی در میان  در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پیشنهاد ما به شما  رنگ های زیبا و دلنشینی مانند: آبی وسبز یا آبی وبنفش و مانند: زرد ونارنجی. ست کردن این رنگ ها کنار یکدیگر ساده اما هنرمندانه و جذاب است.

رنگ های خنثی را چگونه ست کنیم؟

نمونه ای دیگر از رنگ ها که به عنوان گزینه ای پیشنهادی در مقابل چشمان زیبای شما قرار می دهیم، رنگ های خنثی مانند:سفید، بژ، مشکی و خاکستری می باشد. توجه کنید که یک کراوات به رنگ خنثی به زیبایی با یک پوشت رنگی ست می شود و به عکس نیز میتوان عمل کرد ونتیجه ای مشابه گرفت. از آنجایی که رنگ های خنثی به زیبایی و با هر رنگی ست می شوند.شما می توانید با انتخاب اکسسوری ها ، یکی به رنگ خنثی و دیگری را به هر رنگی مطابق خواسته تان انتخاب کرده و به تیپ و استایل خود زینتی اینگونه ببخشید و بدون شک شما یک مرد خوش تیپ و دلخواه هستید.

زمانی است که شما یک پیراهن سفید را در زیر کت خود بر تن کرده اید.شما می توانید از پوشت سفید مطابق خواسته تان استفاده کنید و اگر کت شما به رنگ مشکی و یا سرمه ای باشد، سلیقه ای خاص از خود می توانید به نمایش بگذارید. از آنجایی که سفید یک رنگ خنثی به شمار می رود، شما می توانید هر رنگی که برای کراوات دوست دارید را ببندید و این استایل نشانی از شخصیت بالای شما می باشد.

جالب است بخوانید  بررسی ویژگی های اصلی پیراهن مردانه

 پارچه اکسسوری های مردانه 

بیایید در مورد پارچه اکسسوری ها صحبت وبررسی کنیم. یک قانون در ابتدا برای شما وجود دارد، آن هم اینکه جنس پارچه پوشت شما نباید با جنس کراوات وکت شما یکسان باشد.نمونه مثال اینکه اگر کت پشمی بر تن کرده اید، از جنس پوشت نخی استفاده کنید.

کراوات ساده همراه با دستمال جیبی طرح دار:

شاید به انتخاب دلخواه شما کراوات تان ساده و تک رنگ است. این پیشنهاد برای شما موجود است که پوشت خود را طرح دار انتخاب کنید.طبق این دستور به گونه ای شرایط رنگ پوشت را انتخاب کنید که رنگ کراوات تان را لا به لای رنگ هایش داشته باشد. البته در این شرایط لازم نیست که دقیقا هم رنگ هم باشند. بلکه می توانید سایه روشن های مختلف آن را در نظر بگیرید.

کراوات طرح دار به علاوه دستمال جیبی طرح دار

اگر هردو اکسسوری خود را طرح دار انتخاب کرده اید، اولین شرط ما این است که نباید از طرح های مشابه و هم اندازه یکدیگر استفاده کنید. شما تنها در شرایطی می توانید از طرح های مشابه یکدیگر استفاده کنید که اندازه طرح ها به یکسان نباشد. نمونه مثال اینکه اگر کراوات شما راه راه باریک است می توانید آن را با یک پوشت با راه راه های درشت، گلدار و یا خال خال ست کنید.

کراوات طرح دار با پوشت ساده

کراوات طرح دار  به علاوه پوشت ساده، این مورد هم شبیه به کراوات ساده به همراه پوشت طرح دار می باشد. در این نمونه هم باید حداقل یکی از رنگ های کراوات شما شبیه به رنگ پوشت تان باشد.

جالب است بخوانید  بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

در آخر اینکه شما کدام یک از ست ها را انتخاب می کنید کاملا به علایق شما و نظر شخصی و سلیقه و فکر شما بستگی دارد.ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که روش های مختلف و مدل های مختلف را وابسته به تفکر ما امتحان کنید وخواهید دید که کدام یک اعتماد بیشتری به شما می دهد و کدام یک بیش از همه به شما می آید. فراموش نکنید که تفکر ما ریشه در صنعت مد دارد.

چگونه در سفرها هم جذاب ترین و شیک ترین مرد باشیم؟

مقاله قبلی

بررسی سابقه پرافتخار صنعت دام، طیور و آبزیان در ایران

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک