کت تککت و شلوار مردانه

چگونه کت بلیزر مردانه را ست کنیم؟

0

کت بلیزر چیست؟

یکی از الزامات کمد مردانه کت بلیزر است که به راحتی با انواع استایل های کژوال و رسمی می توان آن را ست کرد .

کت بلیزر گزینه ای کلاسیک می باشد که احتمالا هیچ گاه از مد نمی افتد.

اگر با خود به این موضوع فکر می کنید که کت بلیزربه شما نمی آید، حتما تا کنون مدل مناسب خود را نیافته اید. شما در هر فرم بدنی یا سایزی هستید، مطمئن باشید که کت بلیزر مناسب شما وجود دارد. بسیاری از افراد در مورد کت بلیزر تصمیم اشتباه می گیرند و آن را با انواع ژاکت ها، کت های رسمی و کت های اسپرت اشتباه می گیرند.

ما در این مقاله قصد داریم برای شما در مورد این که چگونه کت بلیزرمردانه را  بپوشیم توضیح دهیم، لطفا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

به عنوان یک توضیح  کلی و اولیه در مورد این که کت بلیزر چیست باید به شما بگوییم که کت تک بلیزر ژاکتی ساده و به رنگ سرد مانند سرمه ای یا مشکی می باشد که دارای جیب و دکمه های طلایی و نقره ای می باشد و در واقع این کت حالتی میان کت رسمی و اسپرت محسوب می شود.

کت تک مردانه اسپرت:

کت تک بلیزر مردانه نوین روز

میتوان این گونه مثال زد که کت اسپرت کتی است که در هر جا و مکان وبا هر هدفی مورد استفاده قرار می گیرد. به واقع حس هرنوع کت ، حتی کت هایی که متعلق به یک ست مجزای کت و شلوار است ، اگر با شلواری متفاوت و یا اجزای دیگر پوشیده شود، در دسته نمونه ای از کت اسپرت قرار می گیرد. اما آنچه که امروزه مورد توجه است این امر است که طراحی کت تک به شکل متفاوتی از کت های کت و شلوار صورت می گیرد.

جالب است بخوانید  انتخاب جذاب ترین مردان چه کت و شلواری است؟

باید به این مسئله دقت داشت که عدم وجود شلوار مطابق و ست، مهم ترین وجه تمایز بین این نوع کت و کت وشلوار می باشد. اما نباید این بحث را هم نادیده گرفت که تفاوت هایی بین کت تک رسمی و کت های اسپرت هم وجود دارد. البته به طور کلی می توان گفت که هر کت تک یک کت اسپرت است، اما  هر کت اسپرت یک کت تک رسمی نیست.

کت تک مردانه ارزان:

بلیزر مردانه نوین روز

یک نمونه از لباس هایی که چند مدل از آن در کمد لباس آقایان رسمی پوش و خوش استایل دیده می شود، کت تک می باشد. یکی از بهترین نوع انتخاب ها در پوشش کت تک می باشد. اگر چه این لباس به اندازه کت و شلوارهای رسمی، کاربرد زیادی ندارد، اما میتوان برای شرکت در مکان ها و مناسبت های بسیاری از آن استفاده کرد.

شاید شما هم از طرفداران کت تک هستید و در برخی از شرایط های مختلف این نوع پوشش یکی از اولویت های شما می باشد.جهت اطلاع بیشتر لازم به ذکر است بدانید که میتوانید با رعایت اصول و قواعدی در این نوع پوشش استایل بهتری داشته  و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

شما در واقع با پوشیدن کت تک همراه با پیراهن و شلوار احساس آسوده تری نسبت به پوشیدن کت وشلوار رسمی خواهید داشت. اما وجود یک چاک یا شکاف در پشت کت ، همراه با آرنج تکه دوزی شده ، طراحی در رنگ های خاص و متفاوت ، امکان پوشیدن تیشرت و شلوار جین و همچنین استفاده از اکسسوری های زیبا ورسمی و یا  عدم استفاده از این اکسسوری ها، می تواند  نشانه های مهمی درارزان بودن این نوع لباس باشد یا خیر و

جالب است بخوانید  کت اسپرت مردانه؛ چگونه کاربردی و پرمصرف و محبوب آقایان است؟

در ادامه به این موضوع می پردازیم، به تعریفی از کت های تک و به طور کلی کت های اسپرت و سپس نکات مهم درباره آنها رابا یکدیگر مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

کت تک مردانه:

کت بلیزر مردانه نوین روز

کت های تک را با پارچه های مختلفی مثال پشمی، کتان وغیره… نیز تولید می کنند.

کت تک مردانه یک نمونه از پرکاربردترین اقلام پوشاک مردانه به حساب می آید که بر حسب نیازتان شما می توانید استایل رسمی و یا اسپرت را برای خود فراهم کنید.

کت تک مردانه شیک:

بلیزر سرمه ای کلاسیک

کت های تک مختلفی در بازار وجود دارد، اما به عنوان یک کت تک شیک در میان کت های تک چاک و کت های دو چاک برای شیک بودن از نوع دو چاک آن استفاده کنید. در ضمن کت های دو دکمه گزینه های مناسب تری می باشند اما دقت داشته باشید که تنها کافی است دکمه بالایی آن را ببندید و نیازی نیست که هر دو دکمه آن را ببندید و لطفا دقت داشته باشید که در هنگام نشستن بایستی دکمه های کت تان را باز کنید.

کت تک کتان مردانه:

کت بلیزر مزدانه نوین روز

کت تک کتان مردانه از انواع کت های غیر رسمی می باشد که شامل رنگ های متنوعی می باشد. این کت که جنس پارچه آن کتان است مدل آن بلند و تک چاک و کوتاه و دو چاک که دو طرف آن دارای دو جیب دکمه دار و معمولی می باشد و در ضمن این کت در فصل بهار مورد استفاده آقایان شیک پوش و منحصر به فرد قرار می گیرد .

جالب است بخوانید  چند نکته مهم در انتخاب یک کت و شلوار اداری مناسب

نکاتی درباره کت تک:

اگر شما فکر می کنید عنوان یک کت تک برای شما مناسب نیست باید به شما توصیه کنیم که این کت ظاهری مردانه به شما میدهد و ابعاد مردانه شما را بولد و برجسته می کند مانند شانه ها، پایین تنه و بازوها.کت اسپرت همزمان می تواند ظاهر شما را باهوش تر، جذاب تر و قوی تر جلوه کند. به طور کلی کت های مردانه نشان دهنده استایلی رسمی می باشند.اگر کت های تک با شلواری هم جنس و شکل خود ست شوند کلاسیک تر به شمار میروند.

انواع کت های تک ما بین دو دسته رسمی و کلاسیک قرار می گیرند. هرقدر  کت های تک کژوال تر و اسپرت تر باشند از شدت رسمیت و کلاسیک بودن آن کاسته می شود و به راحتی، ترکیب پذیری و مدرن بودن آن اضافه می گردد. کت های اسپرت تک در میان کت های تک آزاد تر وراحت تر هستند و همچنین در میان آقایان جوان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.  کت های اسپرت ازجمله غیر رسمی ترین نوع کت های مردانه هستند که به علت قوانین ساده و آسان مورد توجه آقایان قرار گرفته اند.

 

اکسسوری کراوات مناسب کدام مراسم ها است

مقاله قبلی

انتخاب شلوار مردانه برای آقایان قد بلند

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *