شلوار کتاناستایلشلوار مردانهمد و پوشاک

شلوار خاکی مردانه و روش های ست کردن آن با لباس های مردانه

0
شلوار خاکی مردانه نوین روز

شلوار مردانه از تنوع بالایی برخوردار است. تعدادی برای فصل سرما مناسب هستند  و هم چنین تعدادی برای فصل گرما. علاوه بر جنس شلوار بعضی از رنگ ها نیز متناسب با فصل هستند. به عنوان مثال رنگ های گرم مانند قرمز و آجری برای فصل پاییز، رنگ های مشکی و طوسی و سرمه ای برای فصل زمستان، رنگ های ملایم و پاستلی برای فصل بهار و رنگ های مات برای فصل تابستان عالی هستند.

یکی از جذاب ترین رنگ ها برای فصل گرما رنگ خاکی است. با این که این رنگ خنثی نیست اما با بسیاری از رنگ ها قابل ست شدن است.

تناژ شلوار خاکی مردانه_نوین روز

در نهایت سوالی که رایج است این است که چگونه با رنگ خاکی تیپ بزنیم؟

پیشنهاد من به شما این است که یک شلوار به رنگ خاکی انتخاب کنید. سپس آیتم های دیگر مانند پیراهن، تی شرت، کفش و کمربند را با آن ست کنید. شلوار مردانه خاکی به عنوان یک آیتم اصلی به خوبی می تواند با لباس های بسیاری ست شود.

این را بدانید که اگر در کمد لباس های خود یک شلوار خاکی مردانه ندارید مرتکب اشتباه بزرگی شده اید. چرا که برای روزهای گرم سال بهترین گزینه است.

ابتدا اجازه دهید که خلاصه ای از تاریخچه شلوار خاکی را برای شما بازگو کنم. در اصل این شلوارها در ابتدا در ارتش های مختلف پوشیده می شد. چرا که آن را یک رنگ بی روح و کسل کننده می دانستند. اما با گذشت زمان این رنگ شلوار مورد توجه طراحان مد و لباس مردانه قرار گرفت. بعد از این اتفاق حداقل ۲۰ طیف رنگی جدید از آن به وجود آمد. با توجه به این ابداعات و رنگ های جدید درتناژ خاکی می توانید شلوار خود را با یک پیراهن مردانه سفید یا سرمه ای ست کنید. خیلی هم خوش تیپ بشوید.

جالب است بخوانید  بررسی تیپ امین حیایی از اسپرت تا کلاسیک

در ادامه به بررسی چندین ست با شلوار مردانه خاکی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شلوار مردانه کتان خاکی+ پیراهن مردانه آبی

پیراهن آبی شلوار خاکی مردانه نوین روز

ترکیب دو رنگ خاکی و آبی یک اتفاق هیجان انگیز است. چرا که این دو رنگ کاملا مکمل یک دیگر هستند. ترکیبی که هم می تواند رسمی باشد و هم کژوال. بستگی به آیتم های انتخابی شما برای پوشیدن دارد. اگر قصد دارید که در یک جلسه رسمی با مصاحبه کاری از شلوار خاکی استفاده کنید از تناژ های تیره آن استفاده کنید که رسمی تر باشد.

دقت کنید که پیراهنتان رسمی باشد وهم چنین شلوار کتان خاکی شما به خوبی اتو شده باشد.

شلوار خاکی کتان+ تی شرت آستین بلند

شلوار خاکی پولوشرت مردانه نوین روز

یکی از مدرن ترین و جذاب ترین تیپ ها با شلوار خاکی، تی شرت آستین بلند است. می توانید کهاز تی شرت های راه راه یا ساده استفاده کنید.

در این تیپ برای هماهنگی بیشتر می توانید از کمربند و کفش عسلی استفاده کنید تا چشم نواز تر شود استایل شما.

پیراهن جین سرمه ای و شلوار کتان خاکی

شلوار خاکی و جین مردانه نوین روز

از حق نگذریم در استایل های مردانه همیشه لباس های جین اهمیت چندبرابری دارند. چرا که در عین سادگی درجه جسارت و خوش تیپی شمارا افزایش خواهند داد. حالا در کنار یک شلوار خاکی مردانه جذاب یک پیراهن جین را تصور کنید! عالی نیست؟

یا می توانید زیر پیراهن جین یک تی شرت سفید ساده بپوشید و دکمه های جین را باز بگذارید. البته در آن صورت خیلی برای فصل گرم سال مناسب نخواهد بود و برای پاییز انتخاب مناسب تری خواهد بود.

جالب است بخوانید  کدامیک از پیراهن های مردانه نیاز به کراوات دارند

استایل اسپرت با شلوار کتان خاکی

استایل اسپرت با شلوار خاکی مردانه نوین روز

ازآن جایی که شلوار خاکی در جنس کتان در حالت کلی یک شلوار نیمه رسمی و تا حدودی کژوال محسوب می شود برای استایل های کژوال، اسپرت و نیمه رسمی عالی و بی نظیر می شود.

یک پیراهن چهارخانه یا پیراهن راه راه می تواند در کنار شلوار کتان خاکی ترکیب جذابی باشد

نحوه انتخاب و ست کردن کت و شلوار مردانه برای آقایان لاغر

مقاله قبلی

۱+۵ نکته مهم در خرید پیراهن مردانه برای آقایان کوتاه قد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در شلوار کتان