مد و پوشاکاستایلشلوار مردانه

شلوار مردانه جین را در فصل گرما چگونه ست کنیم؟

0

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین شلوارها برای هر فصلی از سال برای مردان خوش پوش است.

در تابستان چه شلوار جینی بپوشیم؟

شلوار جین ی که برای گرما انتخاب می‌کنید، باید جنس نازک و سبک‌تری داشته باشد. از جین‌های خیلی کلفت در این فصل دوری کنید. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا شلوار مردانه جین در تابستان خنک‌تر شود، ایجاد زاپ (پارگی‌های کوچک) بر روی شلوار است. وجود زاپ بر روی شلوار باعث می‌شود تا هوا بهتر درون شلوار رد و بدل شود و خنک‌تر بماند.

یکی دیگر از نکاتی که بهتر است در انتخاب شلوار جین برای تابستان در نظر بگیرید، این است که سعی کنید شلوار گشادی انتخاب کنید. شلوارهای خیلی تنگ و چسبان باعث گرمای بیش از حد در فصل گرم می‌شود.

آخرین نکته‌ای که به شما رعایتش را پیشنهاد می‌کنیم این است که شلوار جین منگو رنگ روشن بپوشید. رنگ روشن به دلیل بازتاب نور خورشید، گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند.

جین را با چه لباسی ست کنیم؟

شلوار جین یکی از شلوارهایی است که با هر لباسی معمولا ست می‌شود. شما می‌توانید یک پیراهن مردانه، یک تیشرت، تیشرت آستین بلند، یک پیراهن مردانه آستین کوتاه و یا حتی یک کت تک را با جین ست کنید.

فقط در ست کردن این موارد با هم، باید یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید.

شلوار (مردانه جین

پیراهن آستین کوتاه مردانه را چگونه با جین ست کنیم؟

این پیراهن هم اسپرت است و هم رسمی. برای داشتن یک استایل رسمی، می‌توانید آن را با شلوار جین ست کنید. اما نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که پیراهن رنگ روشن آستین کوتاه را با شلوار جین تیره ست کنید. درست است که جین تیره برای تابستان توصیه نمی‌شود، اما پوشیدن آن با پیراهن رنگ روشن، رنگ‌بندی جذابی می‌سازد. اما رنگ تیره را با جین روشن ست کنید.

جالب است بخوانید  5 توصیه برای خوشتیپی و جذابیت در فصل پاییز

البته تیره بودن و یا روشن بودن هر دوی این‌ها، در برخی موارد می‌تواند جذاب باشد. مثلا پوشیدن یک پیراهن آبی آستین کوتاه مردانه با جین سفید یا  پوشیدن یک پیراهن مردانه آستین کوتاه مشکی و جین مشکی، یک ترکیب بسیار جذاب برای شما می‌سازد.

شلوار ( جین مردانه

تیشرت را چگونه با جین ست کنیم؟

تیشرت یکی از لباس‌هایی است که با جین به راحتی ست می‌شود. در ست کردن تیشرت طرح دار با جین، فقط به این نکته دقت کنید که بهتر است جین، تک رنگ و ساده باشد.

پیراهن مردانه را با چه جینی بپوشیم؟

از آنجایی که پیراهن مردانه آستین بلند برای یک تیپ رسمی مناسب است، بنابراین بهتر است با آن شلوار پارچه‌ای رسمی مردانه بپوشید. اما اگر می‌خواهید جین بپوشید، فقط جین ساده مشکی، خاکستری، سورمه‌ای (رنگ‌های خنثی) می‌توانند استایل مناسبی برای شما بسازند.

شلوار (جین مردونه

با جین چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جین یک از منعطف‌ترین شلوارها برای ست کردن با انواع کفش است. شما می‌توانید با جین، کفش اسپرت، کتانی، کفش لوفر، کفش آکسفورد یا کالج و حتی کفش رسمی مردانه بپوشید.

اگر قصد ست کردن جین با کفش رسمی را دارید، فقط از شلوار ساده و بدون زاپ استفاده کنید. همچنین سعی کنید شلوار جین تنگ بپوشید.

ست کردن شلوار جین روشن با یک صندل یا یک کفش اسپرت سفید، بهترین ست جین و کفش برای فصل تابستان است.

مزایا و معایب برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه

مقاله قبلی

وظایف شرکت پشتیبانی شبکه در دوران شیوع کرونا چیست؟

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر در مد و پوشاک